26. dubna 2008

Obludné bludno

Bžé!

Dvě hodiny tu dřepim a nejsem ničeho schopná. Jsem mařič, totální mařič a mrhač. FAK!

Ne že bych neměla co dělat, práce a učení mám nad hlavu, ale proč to neodsunout, když ta možnost tu stále je, že. A až tu nebude, budu si zase trhat vlasy a říkat si, že příště už to tak neudělám.

Hahaha!

Bludnej kruh.

Všeho, ve všem, všech.

Musim si pustit něco zlýho.

"Can’t we all dream?!

Love is in the air,
hate is in the air,
death is in the air..."

Víte co, jdu se aspoň podívat na určování vedlejších vět, pač přísudkou třeba fakt nepoznam, SAK!

Dala bych si s, ale buď ženě zase neblikám, nebo tam není, nebo dělá, že tam není, nebo nevím, můžete jí někdo vyřídit, že jsem jí psala? Smích.

Zatím jsem nikam nešla, hech.

Možná mám nedostatek alkoholu, bž, taxi du dát Bromhexin.

Žužu, I miss you.

Není tohle celý zbytečný?

BTW už jsem vám říkala, jak miluju svojí novou Českou mluvnici od Havránka a Jedličky? Ach! Vedlejší věty jsou v ní na 11 stranách, ňam.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

*3*nuf.
jinak tenhle přístup aplikujem snad všichni vždycky :D (ale příště budeme chytřejší) (haha)

kaača řekl(a)...

:D nikdy nebudem chytřejší, tteda já ne :)

Anonymní řekl(a)...

havranek a jedlicka rules jako:) doprovazeli me cely zimni semestr, nevim co bych si bez nich pocala :) ted me cekaj jiny pochutiny. ale vis co je SAK? ty dementni overeni slova tady. to se FAK nedá, dělej s tim něco...

Mamba řekl(a)...

Neudělám s tím nic, pač nejsem zvědavá na ty zkurvený spammery jako na blog.cz :o)

youlinka řekl(a)...

taky si řikám, že bych do tý školy měla začít něco dělat, ale ta nechuť je táááák velká...hrůza, udělej s tim něco :-)