22. ledna 2008

13 stran z 21

Místo abych se učila, taxe neučím, smích. Sakra. Celej den smrkám, smrkám, smrkám a pak taky ještě smrkám. Občas ještě pšíkám, smích. Mám rýmu jako hrom. (Mimochodem... Proč se říká jako hrom? Je to jedna z těch záhad, které mi nebudou nikdy odhaleny. Smích.) Nevím, kde jsem to zas chytla.

Co bych nejradši teď dělala... Hm, lehla bych si do postele a koukala se na nějakej film. Nejspíš bych dokoukala Biga Lebowskiho nebo Persepolis, u kterejch jsem úspěšně usnula, smích. Jó, na to já jsem odborník, na usínání u filmů. Většinou už je pak nikdy nedokoukám. (Ale na tyhle dva se chystám! Sice ne dneska, ale dojde na ně.)

Nebo se mi taky často stává, že vidím nějakej film podruhý, potřetí atd. a nepamatuju si jeho konec, smích. Zrovna nedávno se mi to stalo. Už si ale nevzpomínám, co to bylo za snímek, smích. (Dodatek 14.2.: Teď mi Majk připomněl, že to byl film Go, podařilo se mi u něj dvakrát usnout, smích.)

Kdybyste náhodou někdo viděl film Stay a pochopil ho, tak mi dejte vědět, páč já ho viděla dvakrát a nic... Někdy je to těžký, smích.

Do háje, jak já bych si dala kus čokolády! Nebo třeba... Střední čokoládový latté z Jungmannky! :o(
Jó a Džůlijo, musíme jet do Phy na Malostranský do Starbucks! Dneska otevřeli. Zapomněla jsem dodat, že mě z tý rýmy pěkně bolí hlava, takže se mi učí opravdu náramně.

9 komentářů:

youlinka řekl(a)...

vždycky, když se máš učit, tak seš nemocná...to bude psychický :D

Mamba řekl(a)...

Rýma může bejt i z psychiky? Smích :o)

Džína řekl(a)...

Jestli ty si nechytla ode mne tu chřipajznu, hepčí. O:-)

Mamba řekl(a)...

Džíno, Ty seš ale zákeřná! :o)

Andie řekl(a)...

mamba na blogspot? jejdanánku to jsou věci!
Btw.. ve Starbucks jsem dneska byla... tak ÚŽASNÝ kafe jsem měla naposled v prváku!!! (to jsme totiž byli se třídou ve Vídni, kde už Starbucks nějakou dobu působí :D)

youlinka řekl(a)...

jasne, tos nikdy neslysela o psychosomatickejch problemech ? :)

youlinka řekl(a)...

checht, tak to si budeš moct koupit ten čupr termohrnek :)
chjo, ta žlutá je úžasná :) lalala
btw. líbí se mi, jak to tady inovuješ :) člověk nemá ten blog nikdy okoukanej :D

Mamba řekl(a)...

Andie: Jo, ale je to hrozně tajný, takže pšt, smích :o) Uá, ani mi o tom neříkej, tak ráda bych si kafe dala, ale nemůžu, sakra, nemůžu! :o(
BTW jaká, že je adresa na ten Tvůj provizorní blog, jak máš psáno v profilu? :o)


youlinka: Ále slyšela, smích, ale že zrovna rýma. Moje neuroložka mi furt tvrdila, že bolesti hlavy mám z psychosomatických příčin a chtěla mě poslat k psychologovi, ale já tam nechtěla, taxem k ní už nešla, smích :o)
Jó, miluju svůj novej tajnej blog, smích, hrozně mě baví pořád to tu tunnit a měnit a upravovat, smích, ach! :o)

Mamba řekl(a)...

youlinka: Jooo, termohrnek, juchů! :o) Hned tam jedeme, smích.