17. ledna 2008

Knihovnický triple

„Víte, že to vracíte pozdě?“ „Hm...“ „Máte tu dvě knížky, na jednu je 150 korun záloha.“ „Jo?“ „Ano!“ „A můžete mi jí tu ještě nechat?“ „Do úterý, ano?“ „Do úterý?“ „Ano, do úterý!“ „Nashle...“ „Nashledanou!“

„Vaše průkazka je neplatná.“ „Cože?“ „Prostě je neplatná.“ „Aha, tak to bude asi ta stará.“ „Vy máte dvě průkazky?!“ „No, já jí kdysi ztratila, taxem si nechala udělat novou a paxem tu starou zase našla a teď nevím, která je která.“ „Teda ženská s váma je sranda." ... Já Vám to ale bez platný průkazky nemůžu dát. A jak se jmenujete?“ „K.H.“ „Hm, ty tu máme čtyři a rok narození?“ „1987.“ „Zvláštní... Všechny jsou stejného ročníku.“ Ehm, no víte, to budu asi všechno já kvůli těm poztráceným kartičkám.“ „Ježišikriste!“

„Dobrý den, já bych tu měla mít nějaký knížky k vyzvednutí.“ „Nám teď spadnul systém, nemohla byste přijít za chvíli?“ „Hm, nemohla...“ „Tak vydržte, zkusím je najít.“ ... „Tuhle už nepotřebuju, tu druhou jste nenašla?“ ... „Už jí mám, ale já vám jí stejně nemůžu půjčit, když nám nefunguje ten systém.“ „Aha.“ „Nemohla byste si pro ní přijít zejtra?“ „Ale mohla...“

8 komentářů:

youlinka řekl(a)...

hehe, to je povzbuzující...já jdu do knihovny zítra, tak doufám, že mě nepotká něco podobnýho...:DD

youlinka řekl(a)...

btw. ta zelená je nějaká divná...špatně se na ni kouká...:/

Mamba řekl(a)...

Která zelená? Smích :o) Mně se líbí :o(

Mamba řekl(a)...

Džůlijo, růžová je lepší? :o)

youlinka řekl(a)...

jo...lepsi :) ale furt to nák neni ono :D

Mamba řekl(a)...

Už fakt nevím, jaký barvy mám volit... :o(

youlinka řekl(a)...

heh, až teď jsem si všimla, že ten tvůj blog je věnovanej mně :) jupííííííííííí :D v tom případě preferuji černožlutobílou kombinaci :D

youlinka řekl(a)...

teď je to dokonalý <3