20. února 2008

Milane, promiň!

Haleluja čokofleky, jsem rozhořčena (a to prosím oprávněně) :o) No aby ne! ’Právě jsem se vrátil z hradu...’ Checht, ze semináře, který by měl pojednávat o češtině jako cizím jazyku - tzn. o tom, jaxe správně připravit na výuku češtiny pro cizince. (Už to je samo o sobě zajímavé.) Schválně jsem použila kondicionál ’by měl’ a proč? Proslepičíkvoč (doslova). Pač tam seminářuju akorát já a Milan, na kterýho se tam nejspíš všechny (pominu-li ty dva kluky) choděj akorát koukat, (uznávám, že pohled na něj nepříjemnej není, ale pupek mu narostl pěkně), smích.

Jó, on se Milan snaží... Snaží se vyvolat diskuzi po našich referátech - po referátech z oxeroxovaných listů s jednotlivýma kapitolama, kterýma nás Milan zásobuje. BTW zajímalo by mě, kolik z mých spolužáků si zjišťovalo, z jakých materiálů vlastně ty referáty máme, aha? Je jim snad jedno, koho a z jakého zdroje budou parafrázovat, aha? Smích, nikdo se nezeptal, nikdo. Ano, ani já ne, já se ptát nemusela, pač jsem hned poznala, že je to z Milanovo knížky Cizí jazyk čeština, (a měla jsem pravdu,) ale to nám samozřejmě Milan neřekl a proč by říkal :o) Chytří na to přijdou sami a ostatním je to šumák, podstatný je, že je to krátký, může se to přečíst a jít si za 3 minuty zase sednout, checht :o) (Jo, považuju se za chytrou, no a co? Bystrou minimálně, smích.)

Následně tam všichni sedí a čumí a nastává hrobové ticho... Ticho, tichoučko. A Milan si tam "vesele" plácá játra a snaží se vyvolat diskuzi. Chudák, jako fakt chudák.

(Je to tady!) Ano, byla jsem jediná, kdo se zapojil, a jsem na to sakra pyšná. To chtěj ty holky bejt učitelky, když tam sedí jako pěny, stydí se a bojí se promluvit?! Popřípadě jim to přijde asi směšný nebo nevím. Smích a velkej. Džůlijo, kdybys to viděla, to bylo fakt tragický! (Fajn, neříkám, že budu úča, ale řekněme, že profesoři k tomu tak trochu přistupujou, když studujete pedagogickou fakultu, tak proč ne studenti?)

Nejsem nijak odvážná a taky nerada mluvím před cizíma lidma, ale snažím se. Jednou se to bude hodit. Taky jsem byla pěkně nervózní, když jsem mluvila před dvaceti neznámýma spolužákama a Milanem především, pač Milan je bůh. Ruce se mi třásly ještě 5 minut po tom, smích, sama jsem se tomu divila, ale jsem na sebe pyšná. Navíc byla moje připomínka velice konstruktivní, takže proč se nepochválit, že, smích :o) Mambo, seš frajer! Aspoň tam si byla.

Nakonec to dopadlo tak, že ani po dalších dvou referátech se Milanovi tu diskuzi, která mohla bejt vážně zajímavá, nepovedlo rozpoutat :o( Bylo to trapný... Sorry, Milane, mrzí mě to. Já už taky nic neřekla. Neříkám, že jsem nechtěla, chtěla, křičelo to ve mně samo, ale už tak na mě všichni koukali jako na exota! Smích :o) Takže třeba zase příště...

A to jsme zrovna "řešili" zásadní téma :o(

(LOL, je to dlouhý, ale muselo to ven... A to jsem ještě nazačala rozebírat téma dnešního semináře, smích.)

11 komentářů:

youlinka řekl(a)...

musis je strhnout, musis se zapojovat!!! aspon stoupnes v milanovejch očích...
ja se tedka pachtim s debilnim menu ve flashi...jdu napsat autorovi toho tutorialu....:) asi budu zurnalista :)))

Mamba řekl(a)...

Jak s flashem souvisí ten žurnalista? Smích :o)

Anonymní řekl(a)...

vítej v kruté slepičí realitě. u nás je to stejný. jo a vyfoť milana! :D

youlinka řekl(a)...

mno budu psat tutorialy pro lidi, co se budou chtit ucit ve flashi, photoshopu a podobne :)

Mamba řekl(a)...

joddie: Džůlija ho fotila v zimním semestru, snad tu fotku ještě má :o)

youlinka: Jé, to je super, to se (mi) bude hodit :o) Ráda posloužím jako pokusný králík :o)

Anonymní řekl(a)...

já se taky hlásim jako pokusnej králík :)
a chci vidět milana :D

kaača řekl(a)...

no tak to já taky, nějak nevim, kdo je to zač, tak třebas by mi foto pomohla k nastínění situace ;)

Mamba řekl(a)...

Kaačí: Milan je jeden profesof, co učí na KČJ a většina studentek je z něj fakt vodvařená, fakt hodně, smích :o) Prostě Milan!

kaača řekl(a)...

nu a co ta foto? neříkej, že taková umělkyně jako ty žádnou nemá... chm? ;)

Mamba řekl(a)...

Kaačí: Hele, nemam, je mi blbý si ho tam fotit, když nás tam chodí 20 a jsme v malý cimře :o(

kaača řekl(a)...

no, to bys asi musela bejt supr špión ;) třebas se někdy zadaří, chtěla bych toho idola vidět.. (vůbec nejsem zvědavá :P)