13. února 2008

Yeah

Je fajn těšit se do školy a chodit tam rád a pak se zase vracet domů s dobrým pocitem, že to bylo fajn a že Vás to baví. Ej juch, jsem šťastná!

Nemůžu to srovnávat s rokem minulým, vůbec. Stres a z něho vycházející nevolnosti a bolesti hlavy, strach a nenaplnění, prostě jedna velká "švanda". To všechno je teď pryč. Konečně jsem tam, kde se cítím dobře a tak by to taky mělo být. Hellyeah! :o) Takže doufám, že to taky tak máte, pač jestli to tak nemáte, tak byste to měli změnit, really... 
 
Kdybyste někdo náhodou sháněl francouzskou gramatiku, pravopis nebo časování sloves, zkuste to tady. :o)

BTW Džíno, dneska mi přišly ty botky a jsou luxusní! Jen si do nich musím čeknout černý tkaničky, pač ty bilý něhodlám každej tejden prát, smích :o)

Jo a doporučuju Sweeneyho Todda, taky jedna z luxusních záležitostí. Bůhví kdy nám zase Johny někde zapěje a ještě k tomu v duetu s Alanem, yummy! :o)


Letím na Milana, taxe mějte, jak chcete. Já se budu mít každopádně dobře, smích :o)

3 komentáře:

Džína řekl(a)...

Já tě stejně obdivuju, takovýho nadšení z tý školy. Já se do ní sice taky těším, ale paxe zase těším z ní pryč. Ale už se mi to taky blíží, už jenom čtyři dny volna.
A s botama mě normálně štveš, protože ty mé v mojí velikosti už nejsou, takže sem naštvaná. Takže si asi koupim stejný. :D

Mamba řekl(a)...

jeanuska: Smích, tak snad se nepotkáme :o))

Anonymní řekl(a)...

černý tkanišky ti schvaluju do těch bot *3*
jinak mě to zatim taky baví... tak uvidíme