3. března 2008

174 465

Taxem si dneska vygůglovala, že...

...174 465 je číslo patentu s názvem Improvement in Telegraphy, který byl přiznán 7. března 1876 A. G. Bellovi a pod kterým se skrýval předchůdce moderního telefonu.

Bylo to 10. března toho roku, kdy v telefonu zazněla první věta jeho vynálezce: „Mr. Watson, come here, I want to see you.“

A jsem zase o něco chytřejší, oujé :o) Takže jsem se rozhodla, že sebe i Vás budu obohacovat o další nové a nové poznatky z let minulých a založím novou rubriku Výročí nebo tak něco, juch :o)

Více zde nebo zde přímo v Bellově deníku anebo tady v češtině.

Nevím proč, ale dneska se mi zdálo, že se pořádně naučím anglicky a to i přesto, že angličtinu nesnáším. Zvláštní. Možná je to znamení...

Doprdele, doprdele, mam zapejkací náladu, smích...

3 komentáře:

kaača řekl(a)...

heh, ty si asi neměla ÚVOD DO SDĚLOVACÍ TECHNIKY, což? :D páč já slyšim bellův telefon, vybavim si ty hrozný schémata a tu příšernou zkoušku a mam chuť zalézt pod stůl :D

Mamba řekl(a)...

Neměla, proto mě to tak baví, LOL :o)

kaača řekl(a)...

no jestli chceš nějaký podklady.. ;) ale spíš technický než histroický :-P