5. března 2008

Úča

...
Muminka: a co test?
Mamba: test byl primitivní, popsala jsem "jenom" 5 stran A4 :-D
Muminka: a co diktát?
Mamba: diktát byl jednoduchej :-) to mam snad bez chyby
Muminka: no vidíš, tak co si histerčila?
Mamba: nehysterčila, máš tam chybu, matko :-D
Muminka: nech toho účo
...
Poznámka: Já nehysterčila, smích!

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

LOL já taky opravuju okolí :D
ale mně to iritovalo i bez tý školy :D
ale sem hrdá na to, že sem zvládla ségře vysvětlit matiku, což se otci nepovedlo :D

youlinka řekl(a)...

ja myslim, ze trosku si hysterčila :)
aspon je videt, ze se na tu skolu chodis :)

Mamba řekl(a)...

Žužu: Myslela si "hodíš", ne? :o) Hm, smích, možná trošku...

youlinka řekl(a)...

jo, hodíš :-D proč jsem napsala chodíš ?

Mamba řekl(a)...

Žužu: Víš, že ani nevím? LOL

Tezz řekl(a)...

naahodou... by tam mohla mit podle me i "i" :D protoze ted uz se tomu nerika "hysterie", ale "histrionska porucha" :D