16. dubna 2008

Milost

Cha, měli byste využít momentu, kdy jsem extrémně milá, že si i s úsměvem povídám se sousedkou na schodech a vůbec mi to neva, smích. Jen tak se to asi opakovat nebude, leda že by... Nevím, smích.

Jako Milan je v cajku, ale dává mi málo času, smích, ani jsem mu nestihla popsat všechno, co jsem chtěla, aby viděl, jaxem úžasná, smích.

Né, já si o sobě moc nemyslím, fakt že ne. Fakt ale! Smích :o) Ale teď vážně... Ne!

Já jsem jenom happy, chápete, happy, smích. Smích, smích, smích.

Já jsem taky happy, že nevím, co budu dělat, smích. Asi nic, nebo něco určitě, ale co? Možná si dolakuju zbylejch 9 nehtů. Jó, smích, daleko jsem nedošla. Nechcete mi někdo nalakovat pravou ruku? Jsem typickej pravák a tudíž na levou ruku jsem levá, smích :o)

Řekni, kde ty kytky jsou...

Bo si tu posbírám ty špinavý fusky, co se mi tu různě povalujou. Taky by to chtělo nalepit si na zem ten plakát s koncertu, na kterým jsme byli před měsícem ne-li dýl, smích, už se mi tu na koberci mačká, jak do něj furt padám, sorry, plakáte, smích, stejně tě pověsim.

Fak, sak, dak!

Hele, mam tu příšernej bordel, smích, to je sice u mě obvyklé, ale teď už nenacházím věci, což je průser, pač pak všude chodím pozdě, smích.

Ženo, kde jsi? Dala bych s.

Dneska jsem ani nedosedla a Milan už diktoval otázky, bídák!

A kde je Žužu? Žužu mě opustila a já neměla ani čas se s ní rozloučit, fak! :o(

Jo a mam dneska hezký vlasy, tak půjdu asi na pivo, když mě zvou, smích. Stejně mě to napadlo cestou ze školy, taky smích. Což ale znamená, že svoje dosavadní plány musím přesunout na jindy, smíchu smích.

8 komentářů:

kaača řekl(a)...

užaslej smích paní mambo

fairy řekl(a)...

smích jo? smích?! áá ..milan mi dal dneska ..sice žádný zákeřný, ale samá komunikační metoda :-!

Anonymní řekl(a)...

já bych taky dala, ale ty si na pivu a já chci bejt králík.

Džína řekl(a)...

Na pivu sem byla, ale stejně se cítím pod psa. Mambo, dej mi kus tvýho elánu a radosti!

youlinka řekl(a)...

pche, já tě neopustila, jsem tu byla takovou dobu a tys na mě vůbec neměla čas...:( věřím, že mi to někdy vynahradíš :-D

Mamba řekl(a)...

fairy: Milan mě dneska pěkně naštval, že nám na to dal tak málo času! :o( Vůbec mi nedal prostor excelovat, smích :o)

Džíno, já už ho dneska nemám, smích, protože na mě útočej nějaký šmejdi a chtěj mi vzít vesničky, fňuk :o(

Žužu, budeš-li o to stát, tak moc ráda, smích :o)

fairy řekl(a)...

ale já mu to voplatim! budu mu dělat při příští hodině bubliny ze žvejkačky a culit se na něj :D

Džína řekl(a)...

Smích, tak dneska ten elán a radost mám já, waaaa! :)