24. dubna 2008

Uhni, dostaneš sušenku!

Bžé, já nechci sušenku. Nechci nic.

Chtěla bych jít ven, ale kdybych mohla, tak by se mi stejně nechtělo, takže radši nechci, pač bych pak, až budu moct, byla naštavaná, že už nechci. Smích.

"Dnes je čtvrtek."
...
"Už budu."
"Já ne."
"Promiň."

Tak to je hodně velkej oldschool, smích. Něco jako dnešní díl Chirurgů z první řady nebo soundtrack Pomády.

Dala bych si džůs, fňuk.

"Všechno bylo stejné, ale něco bylo jinak."

Život je opravdu zvláštní. Nebo ne?

Vočekovat a podepsat.
Vočekovat a řídit se tím.
Vočekovat a zasmát se.

Bžé!

Udělám si jenom jeden toast! Nebo topinku...

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

bžé? :D to je nějaká odvozenina od bž? :D
jinak jedna ruka netleská je výbornej film ..

Mamba řekl(a)...

Jaxem dneska viděla, že je čtvrtek, taxem si na tu scénu vzpomněla, smích, ale nemohla jsem si vzpomenout, co to bylo za film, LOL :o)

kaača řekl(a)...

tjo, mně se taky nic nechce, přede mnou víkend, nemoc, samota, učení, chjo :( nic inteligentního asi nedodam..

Anonymní řekl(a)...

ja sem furt:-)

Anonymní řekl(a)...

na sračky:-)

Mamba řekl(a)...

Hm, LOL, to jsme rády, že to víme :o)

Džína řekl(a)...

Fun is... oujé. Zrovna sušenku žvejkám, sakra na sladký je už pozdě! Jako bych se tím někdy řídila. :D

myška řekl(a)...

oldschool, ale nezklame.. dneska to zabralo na školníka, pěkně sme si u focení glosovali:D

tak si dej džúúúús!:)