29. dubna 2008

Zoufale zoufalej shuffle

Zeptala jsem se svýho shufflu pěkně z vočí do vočí, jestli zejtra ten zápočťák napíšu, a on mi řekl: Stereophonics - My Friends. Tak vážně nevím, co si o tom mám myslet, smích, ale asi to pro mě vypadá špatně, takže nesmích...

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

doporučuju vyměnit Shuffle ;))

Anonymní řekl(a)...

zkusila jsem totéž a odpovědí mi bylo HIM - Heartache Every Moment.
doufám, že tě to uklidnilo :D jdu spát.
saaws (LOL)

Mamba řekl(a)...

w.w.: Jo, uklidnilo, díx, smích :o)

Mirka řekl(a)...

Já bych ty Friends chápala jako že to od někoho krásně obšlehneš a bude :P A to se taky počítá, né?

Mamba řekl(a)...

Meg: LOL, to je dobrá interpretace, smích, díx, hned je mi zase o něco líp :o)

Tezz řekl(a)...

Ja se radsi nikoho na nic neptam :( Ale dneska bude krusnej den :(

Džína řekl(a)...

Víš jak, neptej se, když nechceš znát odpověď. :D

Anonymní řekl(a)...

dobře on :D