25. května 2008

Desetikoruna

X: "No teda! Ta desetikoruna je snad úplně nová, tu jste musela teď tisknout!"

Jo, LOL, to přesně já umím!

10 komentářů:

Cenzanni řekl(a)...

Mambo, tiskni! (coby parafráze na známější "Oslíčku, otřes se" ;)

Mamba řekl(a)...

Já bych ráda... A nejenom desetikoruny! :o)

kaača řekl(a)...

tak když budeš snaživá, můžeš bejt bohatá i s desetikorunama :D

misha řekl(a)...

mnoo neviiim,..ale kdyby ses třásla ty*32**3* měla bys spíš hodně padesátikorun! :D

Anonymní řekl(a)...

natiskneš mi jich taky pár(tisíc)? :D

Džína řekl(a)...

LOL, počkej jak budu bohatá já, až proměním svou sbírku "jednokorunových mincí" :D

Mamba řekl(a)...

Já si pořád nejsem jistá, jestli jste podchytili tu hlavní pointu, že desetikoruny se netisknou, LOL :o)

Anonymní řekl(a)...

ty umíš tisknout desetikoruny? LOL

Cenzanni řekl(a)...

V mém komentáři taky původně stálo: Mambo, raž!, ale následně jsem se rozhodl držet se vzoru ;)

myška řekl(a)...

kde se taková tiskárna shání? LOL