9. května 2008

Nic

Jsem líná sedět, jsem líná ležet, jsem líná koukat. Jsem líná myslet i dejchat.

Nic se mi nechce, ale nic se taky dělat nedá, takže se mi ani nic nemůže chtít dělat. Smích.

Nevím co dělat, ale nic to určitě nebude. Škoda. Ale aspoň vím, co dělat nebudu.

Všechno nebo nic? Smůla, ani jedno z toho nejde.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

taky se mi nic nechce. a taky jsem líná. a nudim se. a učit bych se měla. ach jo :D

Cenzanni řekl(a)...

Těžko uvěřit, ale jednou jsme byl tak líný, že se mi nechtělo ani jíst! Prostě mě otravovalo dávat to jídlo do pusy :D

Mamba řekl(a)...

Cenzanni: Smích, tak toho bych schopná nebyla :o)

myška řekl(a)...

lol.. tak cos nakonec dělala? pokud vůbec něco..:D

Džína řekl(a)...

Aspoň, že nejsi natolik líná, aby si nám tohle všechno mohla sdělit! :D

Anonymní řekl(a)...

LOL
hele já jsem taky líná na všechno :( (na jídlo ne teda :D)

Mamba řekl(a)...

Hrusho: Už ani nevím, ale nebylo to nic užitečnýho, prospěšnýho, prostě to bylo něco, co bylo naprosto k ničemu :o)

Džína, W.W.: Smích, já ani nevím, co na to mám napsat, prostě smích :o)