3. června 2008

16 + 5

Klasika. Zase si nepamatuju, o čem jsem tu s Vámi chtěla polemizovat.

Ehm, stane se.

Ono se asi stejně neděje nic záživnýho, o čem byste měli vědět a to, o čem byste vědět neměli, Vám stejně neřeknu. Smích.

Zejtra mě nikdo a nic nedonutí něco dělat. NIC! Žádný povinnosti, žádná brigáda, žádný domácí práce atd. FAK na to!

Nó, dobře, kvůli Majkovi přeházím ten bordel ze země do skříně a vrátím knížku do knihovny, ale nic víc!

Páč už jsem na to všechno hrozně stará...

Fňuk!

Nějak to tu upadá, taky fňuk, svádím to na vedro, to můžu, ne?

Už aby přijela Žužu, zase si spolu pěkně sprostě zanadáváme, smích.

7 komentářů:

myška řekl(a)...

Nevim co napsat, ale každopádně žádný fňuky!*

Jo, tepřiv teď jsem zaregistrovala, jak si zneužila mou hlášku.. dál si zneužívej jak je libo :)) Aspoň se cejtim důležitě, LOL

Mamba řekl(a)...

Hej, dyť tam máš kopyrajt :o)

Anonymní řekl(a)...

mambo, můžeš :D já to na něj taky svádim ..

Mamba řekl(a)...

Hlavně, že máme všichni čistý svědomí, LOL :o)

Anonymní řekl(a)...

počkej v padesáti, budeš s láskou vzpomínat na mladá leta :D a na to co za tvýho mládí nebylo, LOL
to budou teprve nadávky :D
představuju si svojí padesátiletou ženu, jak jebe v tramvaji malý fakany a musim se hrozně smát :D :D :D

youlinka řekl(a)...

já mám svědomí černý...:-) a přijedu zejtra, dam ti simse a tak...(btw.doufam,zes dneska neměla narozeniny...proč si nepamatuju TO datum? stydim se, fňuk :()

Mamba řekl(a)...

Juchů, přijede Žužu! A zrovna dneska... Doufám, že někam půjdem :o)

w.w.: Promiň, nechci si to představovat, smích...