22. června 2008

Stávka

LOL

Stávkování je teď nejspíš novou módou. Stávkujou všichni. Kromě mě, pač já furt nevím v čem, smích.

Proč se o tom zmiňuju, když se většinou o aktuálním dění nezmiňuju, před chvílí jsem se od tý paní, co na nás mluví v tramvaji, doslechla, že bude stávkovat i MHD.

Řekni, kde ty kytky jsou, co se asi mohlo stát?

Copa, viď, ať si stávkujou, smích, ale jako wocap, proč zrovna v době, kdy se mi to hodí nejmíň? SAK!

Takže, prosím pozor, ve středu 24. června od 13:00 - 13:15 nebudou jezdit busy a trolejbusy a od 13:00 - 14:00 socky, smích, a co mě nejvíc pobavilo, v týhle době nebudou dokonce jezdit ani revizoři, no, kdo by to byl řek? Já teda ne!

Řekni, kde ty kytky jsou, kde mohou být?

LOL

Už vím, budu stávkovat, protože stávkuje MHD!

Jo a už vím, že ve středu není 24., ale schválně to nevopravím a ne a ne a ne! Je to takovej můj malej hoax :o)

LOL

7 komentářů:

kaača řekl(a)...

pššt, ale 24. je úterý.. ;)

Mamba řekl(a)...

LOL, vidis, tak mi neva, smich :o)

Tezz řekl(a)...

ale mne to va, smich, sirim tvoji informaci dal a furt rikam streda :D :D :D
Mambice tvuj blog je neduveryhodny a uz me tu neuvidis! :D

Džína řekl(a)...

Já myslela zase, že se má stávkovat dneska, ale Mamba v tom prsty nemá. :D Jdu taky stávkovat, celej den budu koukat na GG. :D

Anonymní řekl(a)...

jojo, taky jsem to dneska slyšela ..

Mamba řekl(a)...

Tezz: Si sem teda nechoď, LOL :o)

Anonymní řekl(a)...

LOL