4. června 2008

Víš co? Nic.

Už dávno nejsou moje narozeniny výjimečným dnem. Ani pro mě, ani pro nikoho z mých nejbližších.

Je to smutný a rok od roku horší. A horší.

Aspoň jsem si uklidila, i když to stejně nikdo neocenil. Kromě mě samozřejmě.

Nebyl tu nikdo, kdo by mi udělal nebo přinesl cokoliv narozeninovýho k jídlu, taxem se obsloužila sama (ostatně jako vždycky) topinkama ze starýho chleba. Žádnej dort, stejně je nemám ráda, viď, Žužu.

Ale zítra, zítra bude líp.

A opět jsem se ujistila, že nerada koukám na filmy sama. Sama, sama, sama.

Prostě ideální "slavnostní" den. A "slavností" proto, že vlastně vůbec není co slavit.

Možná Vám připadám smutná, a taky že jsem. Není nic horšího, než bejt na svoje narozeniny sama.

Majk má pravdu, nic mi není dost dobrý. Především já ne.

Tak jo, je fajn, že se tu můžu poflakovat nahá. Nahá, nahá, nahá.

"Moderní civilizace se nepřípustnou měrou odklonila od přírody; kdo označuje nudismus za smyslný, je pokrytec: Když se tělo osvobodí z otroctví šatů, lidé budou mít automaticky lepší náladu."
[HEINRICH PUDOR: KULT NAHOTY]

BTW dělala jsem si čárky, 27 narozeninových přání. Nice, realy nice.

9 komentářů:

youlinka řekl(a)...

udelala bych ti party nebejt moji neznalosti (datumu) a te dvestedvaceti kilometrove vzdalenosti, co nas od sebe deli :(

kaača řekl(a)...

tjo paní, to mi mrzí, já nevěděla, že máš narozky :( a mrzí mi jak se cítíš, já taky nemam narozeninovej den zrovna v lásce.. člověk i když nechce očekává něco víc.. :(
jo a o samotě mi nemluv, kčertu s ní už!!! :(
no a jinak 28: všecko nej, hlavně ať je líp!!! :-*

Mamba řekl(a)...

You: Zazevlíme, pokalíme, zapaříme The Sims 2! Víš, že už se chystá trojka? Juch, smích :o)

Kaačí: Jo, přesně, očekávala jsem něco víc... A jako vždycky se nic nestalo, SAK :o) Díx, píšu si další čárku...

Anonymní řekl(a)...

tak jeste jednu, vsechno nejlepsi! :)

Anonymní řekl(a)...

dvě ;)

Mirka řekl(a)...

Připomíná mi to Gilmorky..ten díl, co se jmenuje "21 je ten nejsmutnější věk" (nebo tak nějak). Hele, tak ať to tak u tebe neni ;) Stačilo by se ozvat a já bych ti něco narozeninovýho třeba i ukuchtila :P (No zeptej se bitter jaký byly její narozkový muffiny ;))
Tak všechno nej nej nej, mambušo naše :-*

Cenzanni řekl(a)...

4.6. - Píší si do kalendáře, s týdenní upomínkou, příště už na Tě nezapomenu ;)

Cenzanni řekl(a)...

Eh, málem bych zapomněl! Všechno nejlepší, Mambi ;)

Anonymní řekl(a)...

no vidis, ja taky mela 4.6.dvacetjedna (boze to je vek) a dostala sem pouze 15 prani /jakoze teda esemesek/, a byla sem taktez cely den sama (ja to ale chtela).. takze s tema pranickama si vitez.-) vsechno nejlepsi:-)