14. července 2008

Pink

Tyjo, mam nový tepláky. Vzrůšo, co? Jo!

Smích.

Růžový, fakt epesní. A cítím se v nich jako bohyně. Nechápu, proč všichni nechodíme v teplákách, jsou tam pohodlný a hřejou. Miluju tepláky.

Nebo v županu! Miluju župany.

9 komentářů:

kaača řekl(a)...

já miluju ty velký flanelový pánský pyžama <3 a chodim v nich, teda jako doma :D

Anonymní řekl(a)...

já mam epesní červený a taky je miluju! smích

Anonymní řekl(a)...

by chtelo nejakou teplakovou akci aby si vsichni uvedomili, ze vlastne uz nikdy nechtej chodit v nicem jinym:)

Anonymní řekl(a)...

Souhlas s tepláky ( i když mám jedny a dám si jen po hádce s rodinou o tom proč se konečně nepřevlíknu do domácího ( zde hrajou roly tepláky ) ) ale župany? :D Tobě nevadí to neustále rozvazování a když už se pořádně zavážou na dva pekné uzly tak se začnou rozjíždět a plandat a...

Anonymní řekl(a)...

...Obdiv!

myška řekl(a)...

souhlasim s bitter:) mam je taky ráda, a to moc:)

i ty župany:)

Mamba řekl(a)...

TYWOE, Bitr, to je ale nápad, tepláková párty :o)

Tezz řekl(a)...

joo ja chci teplakovou party!!!

Džína řekl(a)...

Já měla epesní šedivý, a zlá mamča mi je vyhodila, protože sem v nich vypadala nejen jako zewl, ale jako zewl bezdomova. Věčná jich škoda. :(