18. září 2008

Dneska první menza, zejtra první přednáška.

Yahoo, těším se do skůly skůličky.

Hele, jako když už jsem konečně zase píšu, když už mě to konečně zase baví, tak by vod Vás byl pěknej nějakej ten feedback, neasi, smích.

Bž!

10 komentářů:

Tezz řekl(a)...

too much information :D :D :D
rozsroubujeme, otevreme dopisy, koupime blesk, vypijem pickwick, snime polomacenky, dame si vanu... a napiseme feedback :D
kdo to ma stihat? :D

Mamba řekl(a)...

Si jako stěžuješ nebo co? Smích :o)

myška řekl(a)...

Feedback: Hm, jsi divná, smích! /ňa/

Anonymní řekl(a)...

mezna nebo menza?

Mamba řekl(a)...

Překlep, viď :o)

Tezz řekl(a)...

blééék a kdo a odkdy bude v jekyllu?

Mamba řekl(a)...

Všichni jako vždycky v tu dobu jako vždycky :o)

Džína řekl(a)...

A mně se do školy děsně nechce. Ještě týden. <3

kaača řekl(a)...

feedback.. mi to zní jako něco z fotbalu :-O

Anonymní řekl(a)...

hej já chci taky feedback!