13. září 2008

(17:20)
Nikdy si nepamatuju, jaxe dostanu domů.

Jo a dneska nikam nejdu, protože byste mě zase vožrali jako dobytek, hovada vod blogů, smích.

Chce se mi blejt, ale rozhodla jsem se, že to vydržím.

(19:45)
Právě jsem se poblila, ten zkurvenej Samaritán mi nepomoh! Ale stejně je mi líp.

9 komentářů:

myška řekl(a)...

VonojetoněkdymožnálepšíNĚKDY!

Tezz řekl(a)...

JO!!! a to bylo pořád "mam šumák, nebude mi blbě!!!"
Prosimtě ty si fakt vodešla v tu jednu nebo tak? Sme tě tam pak nikde nemohly najít.
A já ti dam hovada vod blogů, si chlastala soukromě venku! :D

Mamba řekl(a)...

LOL, já si ho ale zapomněla vzít :o) V jednu? Nešla, já nevim, šla jsem spát v půl pátý nebo cože, woe, já si to prostě nepamatuju, smích.

Tezz řekl(a)...

aha, a můžeš mi říct, kde ses pohybovala od jedný do těch pěti? :D

Mamba řekl(a)...

To nemůžu, protože to sama nevim.

Anastácio Soberbo řekl(a)...

Hello, I like this blog.
Sorry not write more, but my English is not good.
A hug from Portugal

Tezz řekl(a)...

To máš docela dlouhou odezvu žaludku, když zvracíš po skoro 20 hodinách :D :D :D

misha řekl(a)...

no to jo, já to pustila hned ráno :D

Džína řekl(a)...

A mně je krásně, o víkendu jsem se ani nepoblila. :D