29. září 2008

Svátek všech Majků

K: "Už si přála Majkovi?"
W.W.: "Co bych mu tak psala? Všechno nejlepší, ty sráči prolhanej?"
...
W.W.: "Všechno nejhorší..."

Jj, dneska je Majka. Cos tomu svýmu popřála ty, Džíno?

Kdysi mi někdo na ICQ psal "hele, dneska je majka" a já se vyděsila, že pro něj nic nemam. Taxem ze sebe udělala blbce, protože mi Majk pak řekl, že se slaví Májka jako že posledního května nebo cože a ne Majků svátek. Není nad pořádnej trapas, LOL.

Dneska už to snad vyjde. Co, Majku?

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

chichichi,o) Muži si stejně nic jinýho nezasloužej, kor muži-hajzli.

Anonymní řekl(a)...

mno vyšlo ale radši sem se tejden předem nenápadně připoměl:-)))

Mamba řekl(a)...

Přišlo mi absurdní, že bys měl svátek v září, LOL :o)

Anonymní řekl(a)...

existuje nekdo ci kluk se nejmenuje majkl?:D

Anonymní řekl(a)...

Můj kluk se nemenuje Majkl... ale mám kámoše Mikea... zajímá to někoho?

Anonymní řekl(a)...

muriel: třeba já:-)

Džína řekl(a)...

Já sem na něj zapomněla a přála mu až druhej den, smích. Ještěže je ve Finsku, ale zase jsme ochuzeni o kalbu, smích.