1. října 2008

SMS

Neni nadto posílat smsky z webu a není nadto posílat je někomu, komu nejsou určeny. El ó el.

Zprávu pro Š. jsem poslala M., a tak píšu M., že to bylo pro Š., ať si toho nevšímá a Š. píšu, že jsem to omylem poslala i M., ať se zasměje, jaký jsem kopejtko. A M. mi píše, že mu nic nepřišlo, tak mu zas píšu, že jsem myslela, že jsem mu omylem poslala smsku pro Š. A pak mi M. za chvíli píše, že mu to nakonec přišlo. A Š., který jsem původně psala, mi nenapsala ani ň. El ó el.

Ovšem na Mutr nemam. Píšu jí, jestli chce od babi přivézt vajíčka a ona odpověď pošle Johnnymu, kterýmu je to absolutně šumák a ani se neobtěžuje Mutr sdělit, že to omylem poslala někomu jinýmu. Takže vajíčka nepřivezu a ona se pak ještě diví. El ó el.

6 komentářů:

youlinka řekl(a)...

hodně ftipný :-) sms z netu jsou zlo, viď Káč :-D

IMAGINE řekl(a)...

mě se nejčastějc stává, že tu sms pošlu tomu o kom v ní píšu - protože to mám ještě v čerstvý paměti a nalistuju pak blbec v adresáři jeho jméno :o)

Anonymní řekl(a)...

presne jak rika imagine...to pak stoji vetsinou za to:-)

Mamba řekl(a)...

LOL, tojo, já jednou psala o svým šéfovi, jakej je to pták atd. a poslala jsem to omylem jemu, to bylo sice na ICQ, ale to se taky počítá :o)

Anonymní řekl(a)...

LOL

Džína řekl(a)...

Tenhle článek si povinně budu číst každý ráno, abych se mohla tlemit furt. :D