16. října 2008

Svítí

80, 4 nebo 24, dyť je to fuk, kolik sonetů napsala. Stejně si to nebude nikdo pamatovat a běda tomu, kdo ano. Smích? I když po dnešním faux pas si to nejspíš zapamatujeme všechny čtyři, smích.

A vůbec, o tom jsem mluvit nechtěla, neasi.

Funguje nám světlo v baráku, heuréka. Ne že byste to věděli, tak tejden mi na schody svítil akorát display mobilu, 3 patra potmě, ó, jak dobrodružné. Tajně jsem si přála, aby na mě někdo zpoza rohu vyskočil a bafnul, a nic, ó, jak nudné, smích. Takže třeba příště nebo co.

Takže třeba zase příště nebo co, na muj vkus je to moc dlouhý. Howgh.

P.S.: Asi zruším rubriky a co jako.

3 komentáře:

Tezz řekl(a)...

A co jako.

Džína řekl(a)...

LOL já bych měla stažený půlky jak bych se bála. :D A ty ještě čekáš, že na tebe někdo bafne.

Mamba řekl(a)...

Ideální příležitost pro nějaký dobrodružství a nikdy nic, jako já se taky bála :-D