21. listopadu 2008

Taky ňáká kapela

K: Někdo kóluje na pevnou, jdi to vzít, mně se nechce XD
(Já doma, Mutr v práci.)
MM: :guns:
­K: N' Roses
­MM: :terrorist:
­K: 11. září
MM: Taky náká kapela?
K: Ne, ale terrorists.
...
MM: http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=11:dxfwxql5ldte

LOL. To je tak, když máme s Mutr každá jinou knihovnu smajlíků, smích.
...

Update 23.11.2008: Jo, asi je to trapný, LOL.

8 komentářů:

kaača řekl(a)...

smích; já dala radši našim stejný všecko ;)

Mamba řekl(a)...

Já nic :-)

subaudition řekl(a)...

chci si taky psát s maminkou po icq, hehe :D

Džína řekl(a)...

Mně přijde vtipný, jenom si naše představit za počítačem. :D

Andie řekl(a)...

chvíli mi trvalo, než jsem tento článek pochopila... :)

Zumba s Pájou řekl(a)...

ještě, že naši icq neholdujou:D to by bylo pořád volání, co se jim tam s tím a s tím stalo, a že jim tam něco vyskočilo a kdesi cosi:D

Anonymní řekl(a)...

Napiš článek nebo...:-)Nebo?
Ohm

Mamba řekl(a)...

Já se zase zasekla asi...