18. prosince 2008

Hloupý pořad plný hloupých lidí

Petr Lesák mě vždy dokáže překvapit, má talent ten kluk.

Věděli jste, například, že hadi jsou slizští? Já husa hloupá jsem si dodneška naivně myslela, že jsou slizcí.

Konečně mi došlo, proč si TV Prima vybrala právě jeho pro moderování tak hloupého pořadu.

Totiž, vrána k vráně sedá.

Není snad prvotním požadavkem na moderátora, aby se uměl vyjadřovat na jakési úrovni a především správně česky?

10 komentářů:

Džína řekl(a)...

Já to slovo snad ani pořádně nevyslovím! :D Na ten pořad nekoukat!

Anonymní řekl(a)...

nahodou je paradni! takovy perly jako "jmenujte slavného ruského skladatele....hmmm, ovečkin!" se jinde moc nenajdou:-)))

Anonymní řekl(a)...

ale největší problém je to, že hadi nejsou ani slizcí ani sližští..

kaača řekl(a)...

no, taky bych neřekla že sou ani jedno z toho..
tv radši zapejkam i když sem v čr a mam šanci na ní koukat

Tezz řekl(a)...

Hm... jenže dneska to jde do kytek... zrovna včera jsem měla puštěný podvečerní zprávy TV Nova... ta paní tam evidentně četla z toho čtecího zařízení, ale podle mě to měli podělaný. Řekla jednu větu a pokračovala ÚPLNĚ JINYM tématem... A vůbec se nezarazila. Tak pak kde je lidská hloupost...

A druhá věc... snad NEJVÍC mě vytáčí záměna "díky" a "kvůli".
Díky požáru zahynulo 5 lidí.
Kvůli pomoci se dítě zachránilo.

Anonymní řekl(a)...

teď pomlouváš mého 40-kilového hrdinu... ne, fakt je tupý jako štoudev :-(

Markus řekl(a)...

co máš proti Leskákovi? chceš snad znova vidět petra novotného ve vytahaném triku s límečkem???

Anonymní řekl(a)...

myslíš češsky? XD češsky slizštky LOL
a upřímně řečeno tohle jsem párkrát viděla a zlatej Novotnej, sice občas prohodil nějakej fakt blbej vtip, kterýmu se smál jen on sám, ale furt lepší než tohle.

Cenzanni řekl(a)...

Milujme nová média i se všemi jejich deformacemi! khambulc ;)

Andie řekl(a)...

ten pořad je tak stupidní, že kdyby to moderovala cvičená (a možná i necvičená) vopice, kvalitu by to snížit nemohlo.