21. ledna 2009

Toastová poradna

Moudrá rada do života: Nikdy si nedělejte toasty, pokud vám do nich chybí nějaká pro vás zásadní ingredience a vy si přesto myslíte, že stejně budou dobrý... Nebudou! Je to fejk.

Takže já jdu teď čeknout cibuli, protože bez ní to pro mě nemá smyl.

No a neni tam, děfka, doprdele.

7 komentářů:

youlinka řekl(a)...

musíš bejt otevřená novejm možnostem, konzervo :-)

Mamba řekl(a)...

Jsem, ale nemáme ani česnek ani jinou zeleninu! XD

kaača řekl(a)...

dostala sem chuť na camembértí touty <3 a hned sem si zavzpomínala :D

Anonymní řekl(a)...

když mi něco chybí, nahradím to něčím, co jsem tam ještě nikdy neměla :)

Džína řekl(a)...

A to já se cibuli do toustů tak dlouho bránila. Teď bez ní ani ránu.

Džejnina řekl(a)...

toasty jedine s marmeládou a na to ještě něco kydnout. i tu šlehačku když na to příde :D

nuclr řekl(a)...

někdy je i samotnej kečup dobrej...