25. února 2009

Kobliha

Kateřina o sobě moc ráda mluví ve třetí osobě. Možná proto, že by někdy radši Kateřinou nebyla.

Kateřina se dneska rozhodla, že si udělá zdravou večeři. Žádný toasty, žádnej hemenex, žádná čínská polívka.

Zdravou večeři, do které nebude počítat koblihu, co jí tu nechala Mutr, protože kobliha by už zítra nebyla dobrá. Taxi Kateřina udělá zeleninovej salát. Možná s vejcem, možná i se sýrem. Ale každopádně s koblihou.

Kateřina vám přeje krásný večer a sama doufá, že se zase brzo ozve. Nebo že se vy ozvete jí.

12 komentářů:

Cenzanni řekl(a)...

A to my se jí ozveme rádi, aby nezapomněla, že tady furt někdo je :) Whinerat

Mamba řekl(a)...

Ó, to mě těší :-)

BTW ta kobliha byla nugátová! <3

Richard Bartoš řekl(a)...

Óooo, poprvé to bude zeleninový salát a zítra? Naklíčená pohanka? :)

Mamba řekl(a)...

Miluju zeleninu :-)

youlinka řekl(a)...

já taky měla salát, to je souznění! :-)

kaača řekl(a)...

no, já dneska měla jak nugátovou, tam marmeládkovou koblihu <3 něčim si bolavou duši léčit musim no :(

Mamba řekl(a)...

Já měla vlastně taky obě, ráno jsem měla i s marmeládou, takže double souznění :-)

myška řekl(a)...

Radši koblihu než vodku...?

Džína řekl(a)...

Když už, tak s marmeládou, a když už s marmeládou, tak jedině malinovou. <3

Mamba řekl(a)...

Nene, kobliha jedině s meruňkovou!

Jupiter Family řekl(a)...

Dear Friends:
Welcome to visit our blog about Chinese Art
http://hermes-art.blogspot.com/

Anonymní řekl(a)...

Když koblihu tak politou čokoládou, aby z ní nepadal všude cukr :)