29. března 2010

Pondělí bez křížků

Nestává se často, že stihnu všechno, co si na příští den naplánuju. Dneska to vyšlo, volejte sláva a 5 dní se radujte!

Nic jsem neodložila, nic jsem nezrušila, jak bývá mým zlozvykem, nic mi na zítra nezbylo. Všechny položky v diáři jsem s čistým svědomím a s radostí odškrtala a jednu dokonce dodatečně připsala a vzápětí hned odškrtla. Prostě mě to ba. XD

Žádný křížky, resty, výčitky. Žádný žádný.

5 komentářů:

Unknown řekl(a)...

a byla jedna polozka napsat na blog? jestli ne, tak pripis a taky dodatecne odskrtni:)

Unknown řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
syt řekl(a)...

já si pro jistotu nic nepíšu, protože bych neměla co odškrtávat :D ale vím, že zítra už OPRAVDU musím s tím potvrzením o studiu do banky, protože už to odkládám měsíc a musí to tam být do 31.3.! XD

Mamba řekl(a)...

Edita: Nebyla, to není povinnost nebo úkol, to je radost :-)

Syt: Tak přesně to byly dva z mých úkolů na seznamu - zajít na studijní pro potvrzení a odnést ho do banky :-)

kaača řekl(a)...

jó, seznamy sou príma a je taky príma sledovat, jak se z nich něco odškrtává ;) taky mi to ba ;)