24. března 2010

Prímičkovej den

... aneb co mě dneska všechno nasralo, míň nebo víc, čert to vem, teď už je to jedno :
  • zrušená přednáška, o který jsem nevěděla
  • ... že to sloní tričko měli jenom v pánskym :-( Ale stejně jsem si ho koupila, na spaní víc než dobrý - s kakajícím slonem a nápisem "Shit happens"
  • bordel v řece (!!!)
  • znovuzavodnění Mlýnské strouhy - více zde
  • ... že jsem si nezapnula krokoměr! Celej den chodim výhradně pěšky a před barákem zjistim, že jsem na to zapomněla. Shit really happens!
  • moc ledu a málo šejku v ledový kávě v Crosscafé BCB, ale ten výhled na celičkou Plzeň a zapadající slunce za to stál :-)
Celej den za to stál, jo!

Znamení vedle znamení. Znamení nepopřeš, ale vymluvit se na něj můžeš vždycky! XD

4 komentáře:

syt řekl(a)...

jo, ten všudypřítomný bordel mě taky pěkně ....! :/ nechápu ty lidi...

Mamba řekl(a)...

Je to hnus. Byla jsem na procházce kolem řeky, u břehu byla kachna a kolem ní 3 PET lahve :-/ A to samozřejmě není zdaleka všechno...

kaača řekl(a)...

máš krokoměr?
nojééje, další "pavel" na světě xD
jinak ten bordel je všude, všichni si jen stěžujou, by mi teda zajímalo, kdo to teda dělá?!

Mamba řekl(a)...

V iPodu ho mam :-)