13. července 2011

Ano, přiznávám se ...

... jsem posedlá botama. Miluju boty. Za poslední půlrok jsem si koupila 7 párů bot, nepočítaje nový boty na běhání. Dneska jsem si koupila 3 další páry. Šílený.


Dokáže jim odolat? Já ne a nejradši bych měla všechny odstíny. Budu hrdou majitelkou zeleného párečku a časem snad i žlutého :-)


Plus tyhle dva párečky. Všechny 3 páry dohromady za 900 Kč. Aukro & eBay :-)



6 komentářů:

Daniela řekl(a)...

a to pokaždý odhadneš velikost? jako jo, oblečení, doplňky..to všechno klidně. ale na boty si přes net stále ještě netroufám. D.

Mamba řekl(a)...

Já si právě poslední dobou kupuju boty jedině na netu ... Ty ceny a ten výběr ... Řídím se tabulkama velikostí UK, US, EU a zatím to vždycky vyšlo :-)

Daniela řekl(a)...

štístko:) je fakt, že já sem jednou neodolala Keen sandálům, který v žádným kamenným obchodě nebyly...a vyšlo to. Ale tabulky velikostí na mě nefungujou, já mam boty ve všech velikostech na škále 36 až 39. Troufla bych si asi jedině na boty značky, kterou už mám a vim, jaká velikost mi u nich sedí. Já sem asi divná:D

Mamba řekl(a)...

Aha, zajímavé :-) Já se pohybuju mezi 37,5 - 38,5, takže relativně malej rozptyl ... Ale je pravda, že se taky nejdřív koukám po značkách, který mám vyzkoušený ... Pokud se mi zalíbí nějaká jiná, zkouším ještě zjistit délku stélky ... Naštěstí zatím všechny seděly :-)

kaača řekl(a)...

šikovná mambice! ;)

panvicka řekl(a)...

No já mám sloní nožku, na netu moje velikosti jsou ale já stejně radši zkouším, takže se musím spokojit s chudou ale drahou českou nabídkou :/