15. ledna 2008

Měla jsem takovej nápad...

Džůlijo, měla jsem grejt ajdeju, jenže... Je to fuč, smích, respektive není, ale byla by to investice, jenže to znamená – věnovat se tomu skoro s pravidelností. Chápeš? :o)

Jde o to... Obě máme rády psy (jako pány, LOL), tak mě jako napadlo, že bysme mohly čas od času vyvenčit nějakýho toho chudinku psíčka z útulku, víš. Prostě prochna v lese (Máš snad ráda lesy, ne? Vím, že máš, smích.), relax a tak, smích. To by bylo fajné, né? :o)

Jenže... (Teď to přijde, drž se!) Ten útulek po neblahých zkušenostech trošku změnil pravidla, to znamená, že pesany půjčujou jen lidem, co s nima už delší dobu spolupracujou (A to my nejsme, smích.), jenže to má další háček, smích, a to je, že bysme se musely stát členkami Ligy na ochranu zvířat. A to stále není ten vrchol, smích, členství obnáší tři sta korunový poplatek ročně. Překvapení, smích :o) (Tak už to přišlo, smích.)

Takže, pokud by Tě to jako fakt chytlo, tak bysme se na ten poplatek mohly eventuelně složit a členkou Ligy na ochranu zvířat by byla oficiálně jen jedna z nás, a mohly bysme venčit čoklouny a tak, smích.

Tak něco řekni, né? :o)

5 komentářů:

youlinka řekl(a)...

mno. to bysme teda jako mohly :) to by bylo fajn...ja jsem takhle jednou uz chodila vencit :) stejne mi to chybi...tak jo :D

Mamba řekl(a)...

Oujé, Džůlijo, tak až budu mít prachy, tak tam zajdeme, LOL, to víš, já držgrešle, smích :o) A jakýho si vybereme pejska? Mně se líbí ten kříženec staforda kóld Basty! <3

youlinka řekl(a)...

tak to je pak muzes i stridat ne ? :)
Hlavne nejakyho hodnyho...

Mamba řekl(a)...

Já ců stafordíka, že si někdy vezmeme stafordíka? :o)

youlinka řekl(a)...

heh...klidne, ale ne toho, co me zakousne někde v lese, jen proto že se mu nebudu líbit...:D