13. ledna 2008

Parvenu Endommage de L’Étranger

Jak často se stavá, že Vám přijde pohled? A jak často se stává, že je ten pohled vejpůl, sešitej svorkama, zavaxovanej v igelitovým pytlíku a má cedulku: "Došlo poškozeno z ciziny. Hruboš" LOL
Já ani nevděla, jestli se mám radovat, že už došel, nebo brečet, v jakým stavu došel, smích :o) Vivat pošta! Nejenom ta Česká, checht... Trochu mě uklidnilo, že jsou na tom jiní i hůř, smích :o)

6 komentářů:

youlinka řekl(a)...

hardcore :D

Mamba řekl(a)...

Trošičku, LOL :o)

Džína řekl(a)...

Oujé Mamboška taky na bloggéru, smích. Hezkej pohled jináč. Mně třeba v létě od sestřenky nedošel vůbec a byl ve třech 3%. :D

Mamba řekl(a)...

jeanuska: Ve třech 3%? Smích, já to nechápu, "smích" :o(

Džína řekl(a)...

No prej jsou 3% všech dopisů, který nikdy nedojdou k adresátovi. Smích, taky sem nejdřív nevěděla, když mi řekli 3%. :-)

Mamba řekl(a)...

jeanuska: Aha, smích :o) Až pojedeš do Irska, tak hlavně neposílej domů pohled, páč stejně nepřijde, smích, a když už přijde, bude na sračky, smích :o) Ani jeden pohled vodcamcaď nepřišel v poho, haleluja :o)