11. ledna 2008

V eufórii a na pochybách... Snad se to nevylučuje

Bitter, Bitter, pomotalas mi hlavu! (LOL, teď mi vešla do pokoje Eiffelovka, smích, totiž má nevlastní sestra. Vlastně to není ani moje nevlastní sestra, geneticky nemáme absolutně nic společného. To je fuk, vo to teď nejde, každopádně jsem se jí lekla, ne že by byla nějak zrůdná, to vůbec, bude z ní pěkná roštěnka, smích, jenže bude dvoumetrová, smích. To dítě chodí teprve do šestý třídy a už je o hlavu větší než já, a já chodím do patnáctý, smích. Nemožné. Ale to jako trochu vodbočuju, co, smích. Sorráč.) Dojala mě a nahlodala mě a já jsem teď na pochybách. Sakra, sakra! Dlouho o tom přemýšlím, co s těma blogama provedu a nějak se ne a ne rozhoupat...

"Řeknu ti, že je fakt škoda, jaxe furt schováváš před světem :) Protože ty prostě píšeš jako nikdo jinej a všichni, co četli Mambu to ví a všem je jim určitě líto, jaxi pak postupně přestávala, tady na katareeně ses zase rozjela a nejhorší je, že když z toho uděláš svůj oficiální, tak urcitě zase ta frekvence članků klesne... A to je fakt nanic :)" Ráda se chvástám, smích...

První krok: Už žádná SeaHorse, prostě Mamba. V tom se cítím nejlíp :o) A když ne... Jenom obměním kůži.

Nějaký rady? Pač (jak říká pan S tím já nemam problém ve fialový košili, co vypadá jak 100kilovej Hitler) jsem bezradná.

Mimo mísu: Při vyplňování profilu jsem tak nějak zjistila, ne že bych o tom něvěděla, takže řekněme, že jsem to znovuzjistila, že si nepamatuju svoje nejoblíbenější filmy a proč? Protože jich je moc, takže ode dneška si budu všechny shlédnutý filmy zapisovat. A to přímo sem! :o) A další seznam je pro Džůliji, smích, aby zase ona měla na co koukat, smích :o) Džůlijo, chci taky nějakej seznam - první položka je Persepolis, díx, smích :o)

Jsem úchylná v pozdějším dopisování a upravování mých článků, smích :o)
Myslím, že už jsem tenhle článek změnila asi 58x, smích.

Sakra, miluju svůj novej blog! A taky svůj kondicionér. LOL
Máte se taky tak skvěle jako já? Smích.
A máte taky takovou chuť zběsile poskakovat po pokoji v rytmu beatů?
Smích. Uá, uá. Zastavte to někdo! Nebo ne, smích.

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Každej se přece potřebuje schovat...taky na blog už nepíšu to co dřív, když o něm nevěděl nikdo :))

btw. žeru tu tvou novou fotku v profilu :D

btw. Mamba je mnohem lepší...

a nakonec: proč nemít blogy tři a na všechny psát...znáš to, snad tě Váně něco naučil o sociální roli každýho člověka ve společnosti...:) od teď můžeš být žena mnoha tváří...no a kdo by to nebral :)

muhehehe...spajdrvepř

youlinka řekl(a)...

jo a taky se mi líbí, že si sem dala odkaz na Zeitgeist :) hodná holka...už si to viděla ?

youlinka řekl(a)...

ja vim, musíš si vyžehlit, žes na to/mě zapomněla !!!! :D

youlinka řekl(a)...

hele, víš co je hustý, že ty ověřovací znaky jsou komentář od komentáře kratší :)

Mamba řekl(a)...

LOL, Džůlijo, Ty mi děláš radost :o) Váněho mi nepřipomínej, smích, mám strach, že mě poznamenal po zbytek mého života, smích...
Ehm, trošku jsem si to tu vytunila, smích, to jsem ráda, že se Ti to líbí :o)
Zeitgeist jsem ještě neviděla, dneska zrovna nemám náladu na nic vážnýho, asi si pustím film Dark Blue Almost Black, ale o víkendu ho určo zkouknu :o)

Mamba řekl(a)...

Džůlijo, a víš, co je ještě zvláštní? Že já ty ověřovací kódy na svým blogu psát nemusím, LOL :o)

youlinka řekl(a)...

hele, toho jsem si NIKDY nevšimla...já je psát musim? já nevim...jo nebo ne? :D chjo...zase je to dlouhý :D

youlinka řekl(a)...

jo, píšu si...ale já zatim žádnej diář nemám...takže si to napíšu na ruku (to je zase můj oblíbenej způsob zapisování si) :D

Mamba řekl(a)...

Smích, u sebe na blogu ten kód psát nemusíš, pokud seš přihlášená, ty trubko :o)
No, tak to si teď nesmíš mejt ruce, páč jinak mám smůlu, smích :o)

youlinka řekl(a)...

eee???

youlinka řekl(a)...

Kateřino, co se ti stalo ? :DDDDD