10. února 2008

Bez začátku

Nevím jak začít. Vždycky napíšu první větu a zase jí smažu, protože mi připadá stupidní. Začátky jsou vždycky těžký, smích. Větší klišé jsem nemohla napsat. Nešlo by to bez začátku? Smích.

Takže... Zejtra začíná LS, bude to žůžo dobrodrůžo. (Právě jsem zjistila, že se u nás taky vyučuje etymologie, juch, a ještě k tomu na KČJ, takže se mi to bude náramně hodit do mého vedlejšího sloupu, oujé! To už máme Španělštinu 1 a 2, Základy čínštiny 2, Úvod do etymologie, Literaturu a film, Světovou literaturu a Osobnosti současné české literatury, na tohle všechno se chci v předzápisu vecpat a věřte, že to bude hartcore!) Myslím, že se rozhodně nudit nebudu. Těch osm předmětů v ZS bylo nejspíš oproti momentálním třinácti leháro, smích. I když Milan bude jen tak pro radost... Jako třešnička na dortu, smích :o)
BTW Džůlijko, máš ještě Skunkovu fotku v mobilu?

Jak to bude se zapejkáním, nevím, ač jsem si vědoma svého předsevzetí, smích :o) EPčkový předměty mě fakt nerajcujou, hech, uvidíme...

Již zítra!

BTW Chtěla jsem jet na The Hives (30. března v Pze, kdyby někdo něco náhodou, co neexistuje), ale když jsem viděla tu cenu - 705 + nějaký poplatky či co - trošku mě přešla chuť, za tuhle částku pojedu na celej Rock For, takže... Smích :o)

Druhý BTW Asi Vás to nezajímá, ale objednala jsem si nový botky a už se na ně sakra těším, juch! :o) No, nejsou krásný?

4 komentáře:

youlinka řekl(a)...

heh, tak to noc před předzápisem zůstanem ve škole, ne ? :) to bude jistější

Džína řekl(a)...

13! Mamba je blázen, ale Mamba má dobrej vkus, protože Džína po nich (těch botkách) taky pokukovala, ale nakonec se rozhodla pro jiné). :)

youlinka řekl(a)...

btw. tu fotku jeste nekde vyhrabu :)

Mamba řekl(a)...

youlinka: Hech, beru spacak a karimatku, vem termohrnek, smich :o)
Jo a tu fotku, prosim, posli <3

jeanuska: Hehe, tohle jsem jsou jediny poradny, co jsem kde nasla, jako bud jsem moc vybirava nebo nemaj nic poradnyho :o( Kazdopadne znacce zustavam verna, ouje :o)