6. února 2008

Těšivá

Je to zvláštní. Mezi zkouškama jsem se tak těšila na volno a když mám volno, těším se zase do školy. Na Milana, na novej vedlejší sloup, na nový předměty, na nový lidi, na Džůliji, na střední čokoládový latté z Jungmannky s dvěma hnědejma cukrama a toasty s kari kuřecím, na obědy v menze, na jumping, na přepisování si poznámek, na psaní seminárek a tak. I na ty přednášky, co budeme mít nahoře v EPčkách. Na všechno. Fakt, nekecám. :o)

Pořád se koukám na svůj novej rozvrh a říkám si, jak nebudu zapejkat, že mě to bude všechno bavit. Zatím jsem pevně rozhodnutá, ale nějak si nejsem jistá, jak dlouho mi to vydrží, smích.

V knihovně na mě čeká asi 5 knížek, jedna je od Milana, co jsem si našla v sylabech jako doporučenou literaturu, chci si je naskenovat a projít a pilně studovat a všechno to umět a vědět a smích :o) Krásnou utopii jsem si stvořila.

Těším se a to mi nikdo nevezme, juch!

1 komentář:

youlinka řekl(a)...

já se teda zatim moc netěšim..ale to bude jen přechodnou depresí :D