22. února 2008

Plackovej fenomén

Popadla nás placková mánie, smích. Chystáme se vyrabovat nástěnku s pinama u záchodků v Tescu, wuá :o) Ne že by nás to popadlo prvně, ale dneska prvně společně :o) Objevily jsme spoustu libovejch shopů s buttonkama, uá, libost.

Třeba Fairy, jestli teda znáte Fairy, smích, má takovou megabrašnu a ta je celá voplackovaná, mně to teda přijde až moc, smích. Na všech mejch taškách a na batohu mám většinou tak okolo pěti placek a všechny jsou krásně sladěný, smích, aby se nepřebíjely, to je snad jasný, ne, smích :o)

[jeden z designů ze zazzle.com]

Ale jelikož mi jich hafo přibyde, budu si muset koupit novou tašku (což mám stejně v plánu) a batoh (smích, ale ten fakt potřebuju, aby se mi tam všechny vešly všechny, checht... A že jich je! Hodně :o) LOL, no není to vtipný? Kupovat si tašku kvůli plackám, smích :o)

Předbězně jsem si na posters.cz naházely do košíku ty, co bych fakt chtěla, ehm, bylo jich 24, ehm, a to jsem se fakt krotila, ehm... A to tam ještě nebyly ty pro Strejdu. Smích :o)
BTW každá čtvrtá placka je zdarma, to je žůžo, ne?

Smích, miluju placky!

Jó a vite có? Možná jsem našla new kamarádku, což by bylo taky žůžo :o) BTW slovo ’kamarádka’ je přinejmenším hrozný, checht...

12 komentářů:

kaača řekl(a)...

tak to já placky neustále sundavam a nandavam, není nad obměnu ;) ale nejvíc jich mam na rybářský síti v pokojíku, tam sou v bezpečí ;)
a kuli plackám bych si koupila klíďo i krosnu, kdyby mi někdo zaručil, že se mi žádná milovaná placička neztratí :(
těšim se na náš nálet, HOHOO!! ;)

Anonymní řekl(a)...

no doufam, že ta tvoje kamarádka je jedině hustá emařka, abyste se spolu mohly řezat ROFL (promiň že to neni lyricky :D)
chci taky plackyyy... já mam placku znouze *85*82*

kaača řekl(a)...

to without.wings: jakoupak, já mam dvě, patří k jednim z nejoblíbenějších ;)
někdy bysme mohly udělat výstavu :D

Mamba řekl(a)...

kaačí: LOL, výstava placek :o) By byla dobrá virtuální, smích :o)

w.w.: Smích, poslední dobou seš fakt mimoň! :o) Kdyby sis třeba přečetla ten jedinej komentář, co tu byl, možná by Ti došlo, o kom se zmiňuju, smích, tos mě zase rozesmála :o)

Víte, co mně se na těch plackách líbí? Ke každej se váže spešl příběh... Teda aspoň já bych mohla o každý vyprávět a asi to tak udělám, založím si novou rubriku a budu vyprávět osudy mých placek a bude se to jmenovat "Placaté příběhy", smích :o) To jsem to zase hezky vymyslela, LOL :o)

kaača řekl(a)...

no moc hezky!!!
já mam na každý placce napsanej datum koupě či dostání a i případně od koho je ;) takže tvou novou rubriku podporuju!!
a ehm, tjo díík, nevim jak to říct, prostě si mně potěšila... cítim to podobně...

Mamba řekl(a)...

Jé, to datum jako vůbec není špatnej nápad, supr :o) Dneska jdu na koncert do Lampy a doufám, že tam klucí budou mít placky, tak je hned musím označkovat, aby holky věděly, kdy maj narozeniny :o)

Džína řekl(a)...

Plackovou mánii máme všichni koukam, ale ta stránka je Mambo skvělá, asi si taky objednám, když je to 3+1, heh. A ke slovu kamarádka se vyjadřovat nebudu. :D

kaača řekl(a)...

jj, je prima vidět, jak dlouho jakou máš případně od koho je, ráda se jima probíram, mam je holt moc ráda no.. ;)
včera sem strávila snad hodinu vyprávěním pavlímu o všech těch krásnejch placičkách, co sme kde viděly, tak už je taky zamilovanej :D

Anonymní řekl(a)...

kaačí: ad astra :) akorát je hrozně fórovej a furt se mi rozepíná...

mamba: mně je ale jedno o kom se zmiňuješ, na mě tak zapůsobil ten odkaz, cos mi posílala, že teď vyznávam symbol kosočtverce (nebo lebky? už nevím) ROFL (promiň, nevim jak to vyjádřit lyricky)
(mam takovej dojem, že jsem jenom podtrhla toho mimoňě, LOL)
ale rubriku podporuju, i když bude symbolem placek...

Anonymní řekl(a)...

hele, nenavážej se do mý tašky joo? :P je jich tam akorát a sladěný jsou dokonale

Mamba řekl(a)...

fairy: Smích, bych si nedovolila jako :o)

Anonymní řekl(a)...

si myslim jako :D