23. února 2008

Trošku

Dneska je tak trošku divnej den, nebo ne?


Dnešní menu:
>> Once <<
>> What A Wonderful World <<
>> Negero <<
>> THE SCARABEUSDREAM <<

12 komentářů:

kaača řekl(a)...

nj, mně je třebas prazvláštně.. :/

Džína řekl(a)...

Na Once už se těším moc moc moc, už se mi stahuje, jenom to trvá přes ty torrenty moc dlouho. :/ Aspoň budu víc napnutá, hehe.

Mamba řekl(a)...

Hm, zvláštní, já to mam dycky přes torrent za chvilku :o)
Hele jako Once je... Nevím, zvláštní, jinej, úžasnej film, něco takovýho jsem ani nečekala :o)

Džína řekl(a)...

A prozradí tetka Mamba stránku, kde stahuje? :)

Mamba řekl(a)...

Džíno, to je různý, většinou teda na www.isohunt.com nebo na www.mininova.org, ale důležitý je spíš koukat, kolik to má seedů :o) Takže je dobrý hodit do Googlu př. "Once 2006 torrent" a projet pár odkazů a vybrat si torrent s nejvyšším počtem seedů :o)

Džína řekl(a)...

Díky Ti! :)

youlinka řekl(a)...

pořád jsem tam čekala nějakej předvídatelnej happyend a on nepřišel...ten film je dokonalej...jsem z něj unešená!

Mamba řekl(a)...

Džůlija: Viď, krásnej...

Anonymní řekl(a)...

a já to zase neznam... fňuk

Mamba řekl(a)...

w.w.: Ty seš prostě věčnej lůzr, smích :o)

kaača řekl(a)...

hey, tak já mam taky obrovský mezery :( spíš sjíždim seriály, ale to mně samozřejmě neomlouvá :D

Mamba řekl(a)...

Jó a taky je důležitý, jestli máte v programu, přes kterej stahujete, nastavenou správnou rychlost připojení :o) Stalo se mi, že jsem tam měla jednou nižší a lezlo to jako u šneků :o)