24. února 2008

Pozdně noční nebo brzké ranní nedělní nic

Taxem tady a nevím co psát. Čekám u Majka na Majka a jelikož jsem si zapomněla doma brejle, nemůžu se koukat na tývý, a jelikož jsem si zapomněla i knížku, tak vám sem ani nemůžu opsat ten hezkej odstavec, co jsem si zatrhla, o tom, jak koukáte na svého milého, když spí.

No a to je vše přátele, smích :o) Jo a Hinny, neměla bys takhle v noci jíst hranolky, to je hrozně nezdravý, smích. Víš, co by na to řekla Erený?! Určitě něco chytrýho, LOL :o)

Jo a Džůlijo, ani nevím, smích, hezky se vyspi :o) Těšim se na Tebe. A na Šimona a na Milana, smích :o)

Nechce se mi spát, nechce se mi spát, jejda, teď bliknul lustr, nechce se mi spát, melu hovna, nechce se mi spát, smích, Majku, já už chci jít spát, pač se nudím, smích, já už totiž neumím spát sama :o)

Zkouším z nudy zadávat do Googlu různý slovní spojení, co mi z toho vyleze. Takže tady je třeba něco chytrýho, co zas tak chytrý není, smích, a tomuhle není fuk, že je kluk, LOL, lidi jsou zvláštní, no ne?

Ranní menu:
>> Bush - Best of 94-99 <<

LOL, není nad to komunikovat s jednou osobou na ICQ, tady a jejím blogu zároveň, LOL :o) F5, F5, F5,...

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

nevim co by na to řekla, a je mi to jedno :D
já bych řekla, že mam hlad a byly dobrý :D a že sem činná v noci, ale musim taky doplňovat energii, a bohužel nejezdim na jupíka...

Mamba řekl(a)...

w.w.: S tatarkou nebo s kečupem? LOL

Anonymní řekl(a)...

jedine s tatarkou... já Kečupa moc nemusim :D

Mamba řekl(a)...

w.w.: Hellyeah, seš můj člověk, smích, většinou k těm hranolkům sežeru víc tatarky, než jich je, smích, to jsem ale prase :o)

Anonymní řekl(a)...

LOL tatarky musí bejt hodně :D
hele a proč tam vůbec píšeš to, že je to pro mně, když je stejně každýmu jasný,že jiný tragédi se tu nevyskytujou? smích

Mamba řekl(a)...

w.w.: Mám ráda pořádek a řád, LOL :o)

Anonymní řekl(a)...

tak co děláš na FPE? :D
já mam ráda chaos a i tak se mi to zdá až moc :D

Mamba řekl(a)...

w.w.: Tam prosím studuji, smích :o) Já jim to tam zpacifikuju!

Anonymní řekl(a)...

LOL, nějakej paci-fik! na studijnim odělení by marnej nebyl no.

Mamba řekl(a)...

w.w.: Bych zavedla jenom elektronickou komunikaci, smích, jsou tam vždycky fronty jak po válce na banány :o)