27. února 2008

Sny

Poslední dobou je pro mě čím dál tím těžší rozlišit realitu od snů a naopak...
Děsí mě to!

Jo a víte co? Ještě jsem ani jednou nezapekla :o)

5 komentářů:

youlinka řekl(a)...

jak jako nedokážeš rozlišit realitu a sny???? 8-O

btw. ale zapejkací tendence máš, tak nekecej :)))

Anonymní řekl(a)...

Taky s tím mám občas trošku problém...
Ale s tou školou.. mě se dokonce daří chodit i včas :-D a to je taky co říct.. :c)))

kaača řekl(a)...

nj, úplně nejhorší je to pro mně vždycky po probuzení, to někdy fakt nevim, co e skutečnost :-O

Mamba řekl(a)...

Džůlijo, jako že se mi zdají hrozně reálný sny. :o)

Často se budím pěkně zmatená, co se stalo ve skutečnosti a co jenom ve snu...

kotleťák: Gratuluju, smích :o) Taky se snažím :o)

kaačí: Přesně...

youlinka řekl(a)...

jo táák, to se mi taky stává často...hlavně když je úplněk, zatmění měsíce a podobný vesmírný sračky :)