27. února 2008

Mamba se zlobí

Jo! Mamba se zlobí... Protože někdo šíří link sem pod hvězdy :o( A pokud Mamba ví, všem říkala, že si zatím nepřeje, aby se dostalo dál, než kam si přeje. No, ale to byla hodně naivní nebo ne? Ostatně jako vždycky bývá.

Mamba se moc zlobí a je z toho moc smutná a opět se utvrdila, že nemůže nikomu věřit. Nebo důvěřovat? Co je víc?

Fakjů.

19 komentářů:

youlinka řekl(a)...

mně věřit můžeš!! *IN LOVE*

youlinka řekl(a)...

btw. tak udělej novej blog :)

Džína řekl(a)...

Džínule taky drží jazyk za zuby a nikde veřejně tvůj linkáč nezveřejnila, ani v opilosti!

Mamba řekl(a)...

I know, Džůlijo :o) Novej blog? Tobě jeblo?! Smích, já teď miluju tenhle! A pevně doufám, že už žádnej další jinej blog, než tenhle, mít nebudu! :o)

Mamba řekl(a)...

Džíno, tos mi neměla říkat s tou opilostí, smích, co když se třeba zfetuješ, no?! LOL :o)

Anonymní řekl(a)...

ani bitter nic neprozradila! treba se jenom lidi konecne naucili guglit? nebo mas nejakej podezreni?:)

Džína řekl(a)...

No, to nehrozí, k fetování sem se ještě nedostala a pevně doufám, že ani nedostanu. :)

youlinka řekl(a)...

heh, jako sis zamilovala tenhle, tak si zamiluješ i jinej :))

Anonymní řekl(a)...

já ho obdržela nedávno a bez varování, že ho nesmím šířit, ale nejsem tak blbá, abych nevěděla, že zatím chceš být v mírnějším utajení.. každý máme své tajemství, že :))

Mamba řekl(a)...

To se to tu pěkně slejzá, smích :o)

Anonymní řekl(a)...

Důvěřuj, ale prověřuj ;c)
Nu já v tom prstíky taky nemám, jelikož a protože jsi mě před tímto hrůzným činem varovala :c)

Anonymní řekl(a)...

další novej blog?! nééé :D tenhle je kásnej *32*52*
...
měli bysme si dávat bacha, aby to nedopadlo jako v kill bill, tam byla taky jedna naštvaná mamba... :D

Mamba řekl(a)...

w.w.: Viď, žejo, mně se taky moc líbí :o)
Hehe, měla bych si pořídit samurajský meč :o)

Anonymní řekl(a)...

a žlutý obleček, kterej by se ti mimochodem hodil i na strážce vesmíru :D

kaača řekl(a)...

taky se musim obhájit, taky sem to nebyla! ;) a tendle blog vážně neruš, sem tu moc ráda!!
jinak myslim, že de udělat přístup na heslo nebo tak něco........

kaača řekl(a)...

a tak mi ještě napadlo, čim to může taky bejt... když píšeš komentáře na jiný blogy a si přihlášená pod blogger, každej kdo chce, se pak může podívat na tvůj blog, hm?
třeba nejsme tak zlý, dyť tě určitě máme všicí rádi ;)

Mamba řekl(a)...

kaačí: Jenže to Tě odkáže na můj profil a já v profilu nemám adresu sem zobrazenou :o)

kaača řekl(a)...

áááha, aale snaha byla ;)

Anonymní řekl(a)...

já instaloval novej net a nasel sem te v poho pres google:-)