17. února 2008

Stává se

Emosmích, kdyby mi třeba nebylo tak emoblbě, tak bych vám třeba i ten včerejší hustej emovečírek vyprávěla, ale jelikož je mi emonahovno, tak z toho dneska nic nebude, emoLOL...

7 komentářů:

Hanna řekl(a)...

nemáš chlastat ty emověci! :D

Anonymní řekl(a)...

a máš aspoň emoplacky? :)

Mamba řekl(a)...

joddie: Zelenou a fialovou, smich :o))

kaača řekl(a)...

emoplacky? miluju placky, jen asi teda nemam žádný emo :-O (jaký sou emo?!)

Mamba řekl(a)...

Kaačí: Simtě, Joddie mele sračky, smích, jsou to normální placky kapely Scissorhands :o) Fakt pěkný :o) Hehe, taky miluju placky, nejradši bych se celá voplackovala, smích :o)

kaača řekl(a)...

já je teda radši plackuju na zeď, nějak se mi ztrácely :( ale neustále se kocham a když to de, kupuju nový.. ;) ale teda radši je dostávam, je to pro mně úplně nejvíc radost :D

Mamba řekl(a)...

Hroznej fenomén tyhlety placky, něco jako byly před 10ti lety pogy na základce, smích :o) Někde je snad ještě mám schovaný...

Kaačí: Plackuješ zeď? Mně by se to tam asi blbě zapichovalo, smích :o) A kde je nakupuješ?