15. února 2008

Rozcvička

Půl osmá, pátek ráno a morfologie s Chlupáčem. Vražedná kombinace. Obzvlášť když nevíte, v jaký učebně máte bejt a na rozvrhu v JJ stojí, že přednáška je v PD. Koho by to nenasralo? Smích, no třeba Džůliji rozhodně ano :o) A mě taky!

Taxme jak splašený letěly přes celý centrum do PD, kde jsme "samozřejmě" zjistily, že tam to nebude to pravý ořechový, hech. Následovala cesta do VC a pak zpátky do JJ, pač jsme se ve VC "s obdivem" dočetly, že naše "žbožňovaná" chlupatá morfologie je opravdu tam, kde jsme začínaly. LOL, ranní páteční sprint, jeden velkej fakof :o)

Prostě mi doprdele vysvětlete, proč na tý dementní nástěnce maj starý rozvrhy?! :o(

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

já jsem si zase dneska na dveřích vyučujícího přečetla, že jsem měla přijít včera :D
a je moc inteligentní dát KL328 do druhýho patra, tam sem to fakt nehledala :D

Džína řekl(a)...

Ještěže naše škola má jenom jednu budovu. :D

youlinka řekl(a)...

páč je to tam banda zasranejch hipíků :) co naděláš :)))) ale Šimon....vrr. stejně je asi nejroztomilejší :D voe, jdu spat, ty pifka mi nedělaj dobře :D

Mamba řekl(a)...

Džůlijo, co do toho motáš Śimona? Smích, ten už je passé :o)

kaača řekl(a)...

ještě že my sídlíme skoro furt na borech ;) ale bludiště je to někdy taky slušný, dneska sem se třebas ztratila :-O to je tak když se někdo nepodívá pořádně do rozvrhu :D

Mamba řekl(a)...

Kaačí: To by mě zase štvalo, že musím jezdit furt nahoru, smích :o) Jako třeba doprava domů z trojúhelníku po osmý večer je dost tragická :o(

kaača řekl(a)...

tak jak sem tam pořád tak mi to ani nepříde, a když končíme pozdě tak chodíme hromadně pěšo, to je supr věc ;)