14. února 2008

Valentine’s Google



Rozhodla jsem se, že si budu schovávat loga mocného pana Googla. To dnešní je zrovna slabší (Co taky chtít na Valentýna, že, smích.), ale některý bejvaj fakt libový, oujé :o)

Smích, teď jsem si vzpomněla, že nám naše francouzštinářka Topča kdysi na gymplu tvrdila, že Francouzi říkaj Gogolovi Google, LOL. Jaxi tak gůgluju, je to nejspíš pěknej fejk, ale fakt pěknej, smích :o)

>> Ostružinovej jogurt & Orion čokoláda na vaření <<

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

mně se ten gůgl náhodou líbí :D
jéé a já hledam rovnou z mozilly, tak to nikdy nevidim :D

Mamba řekl(a)...

w.w: Hehe, chyba :o) Někdy v lednu tam měl mr. Google fakt pěkný logo, ale to jsem si bohužel neschovala, fňuk :o(

youlinka řekl(a)...

řekni kterej chces, většinu mam uloženou :)

Mamba řekl(a)...

youlinka: 28. ledna 2008 :o)

Anonymní řekl(a)...

a povinně to dáš na net, ať to vidim :D