4. března 2008

Dneska to prošlo...

...zejtra to asi neprojde.

Takhle jednoduchej test jsem dlouho nepsala, se střední školou se to srovnat nedá a základku už si nepamatuju, smích.

Jenže zejtra... Zejtra bude hůř, Kateřino! Proto se musíš jít učit, přece Milana nezklameš :o) A sebe hlavně!

Ještě k těm mejm nohou... Jsem si vzpomněla :o) Když jsme šla v sobotu na tu manifestaci, řekl mi Majk: "Dávej na sebe pozor, víš, že máš krátký nožíky." Smích

<3

17 komentářů:

Džína řekl(a)...

Nožíky je boží slovo, nebo jak by řekla Nealcé, žabí. :-)

Mamba řekl(a)...

No dovol, nemám žabí nožíky :o)

Džína řekl(a)...

No to bych si ani nedovolila, ale žabí = boží. :)

kaača řekl(a)...

jéé, je to moc krásný, jak se o tebe stará.. ňuňu :)

Anonymní řekl(a)...

mambo mambo, dneska ses v diskusi s Milanem moc nepředvedla :D

Mamba řekl(a)...

fairy: A víš proč... Protože nenávidím komunikační metodu, LOL, celej podzim nám to cpal, teď znova, peklo :o)

Anonymní řekl(a)...

vy jste ho měli i na něco jinýho než na zaja?
btw. nesnášim to ověření slova tady u komentů, grr

Mamba řekl(a)...

fairy: Nene, jenom na ZAJA, ale mlel o tom pořád :o) Tohle téma mě zrovna nebaví...
Jinak teď ho mám ještě na JVNM, dneska jsme psali diktát a test, hehe, takže ho mám ve středu 3x, smích :o)
Njn, ty slova jsou pekelný, ale aspoň mi tu nikdo nespamuje jako na blog.cz :o)

Anonymní řekl(a)...

já mam na jvnm taky týpka ..ale ten je drsnej jako ..skoro jako milan :D to se nedá popsat, to bys musela vidět ..a mam to zejtra od půl 8 ..a taky test ..ne že bych češtinu neměla ráda ..ale ..:D

Mamba řekl(a)...

fairy: A co tam děláte? :o) A máš ještě něco zapsáno z vedlejšího sloupu? Já mám jen tyhle 3 předměty s Milanem, chtěla jsem ještě literaturu, ale tam už bylo pro Céčka plno, fňuk :o(

Anonymní řekl(a)...

no děláme tak jako od každýho něco :D minule jsme dělali přechodníky ..a tak jako ještě spoustu jinejch věcí :D milan v tom má asi systém, ten náš nee ..ale je skvělej ..no mam taky FFB z mýho velejšího sloupu ..a latinu ..

Mamba řekl(a)...

fairy: Fonetiku jsem si zapisovat nechtěla, smích, už takhle mám 13 předmětů :o(

Anonymní řekl(a)...

já 16 ..a fonetika mě baví :D

Mamba řekl(a)...

fairy: WOW, máš můj obdiv :o) A jak to stíháš?
Mno já mám fonetiku jenom francouzskou a to mi stačí, smích, hrozný peklo, naše profesorka tím žije a myslí si, že my budeme taky, smích :o)

Anonymní řekl(a)...

no ..stíham to tak, že občas někam nejdu, občas z toho mam trochu schízu .. a teď jdu na test z jvnm, tak doufam, že to nepodělam ..

Mamba řekl(a)...

fairy: Bude v poho, my psali s Milanem i diktát :o) A test byl jednoduchej...

Anonymní řekl(a)...

tak ten dnešní se Sudou byl pekelně těžkej ..