4. března 2008

Blbej pták

Některý lidi jsou mimo, nebo já jsem mimo? Já už fakt nevím. Někdy si připadám fakt zoufale.

V neděli jsme se domluvili s "panem" Š., že mu to (nejde vo to co) pošlu až po středě, protože do tý doby na to prostě nebudu mít čas. Za 3 hodiny píšu jeden test, zejtra další test a škola až do večera a vůbec... Já se nemusím ospravedlňovat, nemusím! Slyšíš?!

A on řekl OK, že na to nijak nespěchá a dneska mi píše, jestli už to pro něj mám. Taxe ptám, jestli už je jako čtvrtek nebo žiju v omylu, že je teprve úterý, což by byl dost velkej průšvih a on mi na to napíše, abych se neposrala a ještě se urazí! To si prosim vyprošuju tyhlety vulgarismy, já s Tebou jednala slušně!

No, to snad se mi snad jenom zdá. Řekněte mi někdo, že to byl jen sen a já jsem to zase nepoznala. Sakra, jsem fakt naštvaná, jako co to je tohleto, taxe mam asi rozthat na kousky, aby byl pán spokojenej nebo co?! Fakof!

Ani nápad.

Zatracenej sebestřednej chlap!

Bitr, to byl takovej dycky? Nebo jsem si toho nevšimla?

Co je ještě horší, palec na levý noze mam zahnutej doleva, ten na pravý ne, přitom by to bylo logičtější, (ale musel by bejt zahnutej oprava, LOL) protože mam pravou nohu větší, smích.

Ale Majk řekl, že to neva, že se mu to líbí a aspoň mě pozná i podle nožíků, ej juch!

Vysvětlivky:
nožíky = nohy (nejspíš je to odvozeno od slova nožičky, smích)

To je hezký, ne, jak má každej pár svůj vlastní jazyk? <3

>> Dneska slaví narozeniny mikrofón. <<

9 komentářů:

youlinka řekl(a)...

Jj, některý lidi jsou holt upe blbý..ale totálně! Tohle se mi stávalo hlavně na střední s učitelama..mno ale s kámošema někdy taky :D

Btw. jazyk párů se mi líbí..hlavně se mi líbí, když si ty lidi rozumí i beze slov..to je uplně nejhezčí

btw. zasraná psychologie...neba mě to, nic mě neba..dnešek bych klidně celej zůstala v posteli...

PS: zítra po OTV s tebou pujdu do města, potřebuju na fuckin´studijní...:) budeš mít společnost, mno

Mamba řekl(a)...

Žužu: Ale upe, smích :o)

Jó, beze slov... To je moc pěkná komunikace :o) Ale slovník z ní neuděláš, smích :o)

Debilní psychologický metody, mam v tom hroznej guláš, ale doufám, že aspoň na 5 bodů to dám! :o) By mě zajímalo, kdy budeme vědět výsledky...

P.S.: Doufám, že nám taky někdy OTV odpadne, LOL :o)

kaača řekl(a)...

některý lidi sou fakt ptáci na odstřel!! :-/ a neuděláš nic, budou ti kazit den s dobrou náladou, i kdyby ses na hlavu postavila.. :(
no ale zas si to zakončila pěkně, protože je moc kváásný, když zjistíš, že toho máš s někym společnýho tolik, že si rozumíte beze slov, případně stačí malounko a oba víte.. a nejde asi jen o (hetero) páry..

kaača řekl(a)...

a nech těch telefonů a mikrofonů, jinak dostanu vyrážku!! :D a nestrkej sem hlavně žádný satelity, to už by bylo moc!! :D

Mamba řekl(a)...

kaačí: Si schválně zjistím, kdy má narozeniny satelit, smích :o)

kaača řekl(a)...

ona bude schválně drářdit a provokovat jo? kateřina jedna!! :D

Mamba řekl(a)...

kaačí: Dyž mě to fakt zajímá, smích, ne z technickýho, ale historickýho hlediska :o)

kaača řekl(a)...

ale jo, věřim tomu.. ono bylo i zajímavý, jak to funguje a ten vývoj...
jen bylo děsný čoro s tou zkouškou a učením se na to... :-/

Anonymní řekl(a)...

MA HO: nožíky sou přece od nožů:-)))