30. března 2008

Že, teď a taky aby

Hm, smích, Majk si leží v posteli, kouká na Pupendo, který jsem podle něj už viděla, já ani nevím, myslím, že jsem viděla jenom kousek, ale to teď není podstatný, navíc stejně nemám náladu se na to koukat a to taky není podstatný, a prudí, že mam něco napsat, že tu byl dneska šestkrát a že tu furt nebylo nic novýho.

Že a že a že, smích.

Prej: "A co tam píšeš? Taxe mnou mluv aspoň. Proč nic neříkáš?" LOL, tak mám psát nebo mluvit? Řekni, Majku, jen to řekni, smích.

"Tam maj ňák hnusně, ne?" To asi nebylo na mě, nejspíš komentuje děj filmu, páč venku už je tma, smích.

Teď se zahihňal.

Je mi zima na nohy.

Teď se mu to seklo, smích.

Hm a teď to skončilo, takže jdu zase k němu do pelechu, smích :o)

LOL a teď šel kolem, taxem to rychle přepla na jinam, aby neviděl, co píšu, aby pak měl co číst, LOL, to je zase věta, a teď remcá, co tu tu schovávám. Smích.

No, taxi to, Majku, užij :o)

Ještě někdo další by si přál článek na zakázku? Značka: Zdarma a s radostí!

Jo a měl by sis vzít ponožky, když seš nemocnej, smích <3

14 komentářů:

youlinka řekl(a)...

jo, ja bych si jeden prosila :)

Džína řekl(a)...

Já CHCI, když je to zadarmo (zadarmo se prej nic odmítat nemá)! A nebudu ti do toho ani kecat, smích. To sem hodná. :)

fairy řekl(a)...

já jsem tu taky přes víkend byla 6x a nic :P:P ale jinak tenhle článek je opravdu vtipnej :D

Anonymní řekl(a)...

já se teda taky hihňam.. čte si majk i komentáře? jestli jo, tak ahoj, majku. a jestli ne, tak pozdravuj majka :D a s článkama na zakázku sis pěkně naběhla, páč teď ho bude chtít každej a já taky :D aha, ono mi to nefachá. to bude asi tim, že sem nenapsala kód. :D no nic, promiň ten blbej komentář :D

Cenzanni řekl(a)...

Joddie, s těma kódama mám taky vždycky problém :P Ale pro mě psát nemusíš, Mambo, já si včera napsal sám, abych ti zbytečně nepřidával práci ;)

Anonymní řekl(a)...

smích :D .. no a Hanna, co vždycky něco chce..momentálně nechce nic..tak si toho važ..:D taky ses o mě mohla starat, dyž sem měla angínu..jemu cpeš hned ponožky! frk! :D // dobře..přiznám se, že k publikaci tohoto článku ..jsem potřebovala od Mamby něco..ale ..dopracovaly jsme se k výsledku..idelání :D

Anonymní řekl(a)...

mambojc: tak sem se dočkal:-)
joddie: ahoj:-)ano, čtu i komentáře a dokonce sem si tu projel i odkazy, takže sem tam čtu i tvuj blog:-)

kaača řekl(a)...

a já chci taky článek jen pro sebe!! :D ale já i hezky poprosím - PROSÍÍM PROSÍÍÍM!! :D

Anonymní řekl(a)...

jooo já chciii :D ale musí bejt aspoň takovejhle.
smích
ahoj majku! :D

Anonymní řekl(a)...

zdravim bezkřídlou:-)

Mamba řekl(a)...

Hm, tak to asi založím novou rubriku článků na přání, smích.

Jé, hele, ahoj Majku, máš ponožky? Smích :o)

Anonymní řekl(a)...

nemám a sem na to hrdý...bouřím se!:-)

Anonymní řekl(a)...

to psal Majk:-)

Cenzanni řekl(a)...

Já, já myslím, že se tak chovám :)