26. března 2008

Zase Milan

"Vy se dneska pořád něčemu divíte!"

"...tak tam musíte pořád přidávat ty afixy, jako kdybyste navlíkali korálky."
Poetické, že? Smích.

"No a příště Vám nadiktuju témata na test. Víceméně to už bude zkouškovej test. Teda spíš více než méně."

LOL, Milane! :o)

BTW dneska jsme dělali komplexní jazykový rozbor jedné opravdu úžasné věty, o to se s Váma musím podělit.

"K Chrpovu domku se chodilo z horního rohu návsi hlubokou uličkou, vroubenou podezděnými ploty dvou zahrad, selské Kosobudovy a chalupnické Ludvíkovy."

Podotýkám, že nám to musel opakovat asi 10x, protože mu furt nikdo nerozuměl, i když se fakt snažil artikulovat, smích.

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

smích
Milan rulezz :D
a ten jeho proužek ..uíí

Džína řekl(a)...

Já tu větu nechápu, teda ten konec mi nedává smysl. :D

youlinka řekl(a)...

pche, jsem ti sem napsala užasnej komentář a prej někde nastala chyba...hm, pche..máš smůlu :-D

Anonymní řekl(a)...

To je tedy věta za všechny prachy XD

Anonymní řekl(a)...

xD tak to je věta jak hajzlpapír..dlouhá a po...:D

Mamba řekl(a)...

Džíno, my se ho taky ptali, co to znamená, LOL :o)

youlinka: FŇUK :o(

Džína řekl(a)...

No a jak vám to vysvětlil? To by mě opravdu zajímalo. :D

Mamba řekl(a)...

Džína: Jsou přívlastky neshodné nebo taky přídavná jména přivlastňovací :o) Selská zahrada pana Kosobudy a chalupnická zahrada pana Ludvíka, víc Ti k tomu bohužel neřeknu, smích, já tomu stejně pořád moc nerozumím, ale říkal to Milan a když to říká Milan, tak má nějakou váhu, smích :o)

Džína řekl(a)...

No to bude asi tím, že je to vysokoškolské učivo a to pro mne asi jaxi není už. Tudíž musím věřit tobě i Milanovi. :D

Anonymní řekl(a)...

to bude asi nějakej kroláckej kantor, že?:D