24. března 2008

Full of svíčková

Udělejte někdo něco, ať se mi něco chce.

Pač pondělí, co se chová jako neděle, je snad ta nejhorší kombinace dnů, co může bejt, smích. Ne snad, určitě. Jsem si jistá. Hm, rozhodně, stoprocentně jistá. Viď žejo, řekni bž.

Navíc jsem se podle očekávání přežrala svíčkovou. Ňam, takže zase za rok... Smích :o)

U nás se totiž dělá svíčková jenom jednou ročně a to většinou na Novej rok, ale jelikož letos si Mutr vycestovala do Irska, podotýkám, že mě nechala doma a ani se nezeptala, jestli chci taky jet, smích, musela jsem za svíčkovou migrovat k tetě a co Vám budu povídat, prostě to nebylo ono, smích. Domácí je domácí, což zní i dost logicky. Smich.

Ale co to stálo přemlouvání, aby byla dneska a ne až na moje narozeniny, což bylo původní datum letošní svíčkový. LOL, to je fuk, neasi.

Jo a největší bžunda je, že svíčková je vlastně maso a ne vomáčka, takže to mohl bejt klidně fejk, smích.

Není nic dalšího, co bych Vám momentálně chtěla sdělit, protože mi ty knedlíky utlačujou i mozek. LOL.

Nádifka!

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

full of svíčková.. tos mi připomněla, jak jsme měli na hodině angličtiny američana, co uměl česky akorát svickova, knedliky a zabijacka :D

Mamba řekl(a)...

LOL, samý životně důležitý slova :o)

Anonymní řekl(a)...

mně už se do bříška taky nic nevejde :D tlačí mi to na plíce a blbě se mi dejchá :D

Džína řekl(a)...

To byly zase Velikonoce, všichni přežraný snad víc jak na Vánoce. Já určitě, smích.

Anonymní řekl(a)...

xD run out of svickova :D
Uz neni, vuodka dosla :D Mamba spapal :D

Anonymní řekl(a)...

Reply to JeanuSKA :
Však za oknem byly vánoce, ne? :D