25. března 2008

Quelle belle traîtrise!

Připadám si zrazená a kurwa to bolí... Stává se.

A víc Vám toho dneska fakt neřeknu, protože se mi prostě nechce. Každýmu se občas něco nechce, ne? Někomu míň, někomu víc. Někdo to skousne, někdo to neskousne. Já to teď neskousnu. Stejně byste se zase nedozvěděli nic kloudnýho.
Ostatně jako vždycky, že.

"Smích."



Megg, sorry za ten zlej pohled... Jo a díky, Kaačí. <3

...
3 hours later:
Miluju horoskopy, smích. Si je asi píšeme vzájemně nebo co...

"I když rozhodně nejste sloni v porcelánu, přece jen dnes můžete někomu šlápnout na kuří oko a odskákat jeho nahromaděnou zlobu na celé lidstvo. Nevrlí jsou hlavně Raci, neměli byste je dráždit a učit je dávat pac klepetem. Dnes je důležité rozvíjet vlastnosti jako je spolehlivost a čestnost.

Blíženec a Rak dnes: Raději se jen vystřídejte v bytě, dnešní rozhovory by mohly být bolestné."

Už je mi líp díky mýmu horoskopu, smích. No, to mě poser, že to takhle pasuje... Třeba bych to na něj mohla svést, aby došlo k jeho naplnění a já měla důvod věřit tomu, že je to celý jenom shoda špatnejch náhod, co stejně neexistujou, smích :o)

Akorát kdyby místo toho Raka byla Panna, LOL...

8 komentářů:

kaača řekl(a)...

"il nyja pak d kua"
:-D jestli je to blbě tak to smaž ;) :-D

youlinka řekl(a)...

protoze jsme kamosky, tak jsem ti nechtela rikat nic, ceho bych zejtra litovala a nechtěla jsem ani poslouchat nic, co bych pak brala jako krivdu...proto jsem ti psala,abys toho nechala, páč věřim, že když jsme naštvany, tak umíme bejt obe hodne hnusny...

youlinka řekl(a)...

ale abych to zkratila: mrzelo me jen, jak ses zbytecne nastvala a mela pocit, ze vsechna tiha je na tvejch bedrech...jenze ja se celejch poslednich 14dni snazila vsechny dokopat k nejakymu rozhodnuti (ale najednou jsem stejná jako oni)...ale dneska se mi tam proste nechtelo, byla jsem s romanem po tejdnu, ale kdybych vedela, ze to zpusobi tohle, tak se proste premuzu a pujdu do ty skoly...je mi lito, ze jsem te tak nastvala, a kdyz to pomuze, tak se ti omlouvam...

Mamba řekl(a)...

youlinka: Věř mi, že mně se tam taky nechtělo. To už je jedno. Prostě mě mrzelo, že ses na to vykašlala jako všichni ostatní, toť vše. Jo a pomohlo to...

kaača: Skoro, smích :o) Il n’y a pas de quoi...

Anonymní řekl(a)...

horoskopy jsou kecy ..teda aspoň takový ty v časopisech ..
ale někdy (zřídka) se stane, že člověk až zírá, jak to vychází ..
btw. dneska hrdla :D

Mamba řekl(a)...

fairy: Mi povídej, třesu se na něj celý Velikonoce :o))

Anonymní řekl(a)...

Cool song.... Skoro uz jsem zapomnel jak jsou R.E.M dobry! :-)
Na kazdou naladu si od nich clovek neco najde...

Mamba řekl(a)...

joe_pike: Oni jsou takoví univerzální, že :o)