13. března 2008

Kdyby

Kdyby tak na probuzení nezávisela moje celodenní nálada. Asi by mi bylo líp a necítila se tak rozpolcená. (Hm, svedu to na sny...)

Kdyby, kdyby, kdyby...

Je lepší kdyby neříkat, ale co by kdyby? Na to se pořád ptám, smích.
Ale nikdo na to neumí odpovědět...

Takže dobré ráno, vážení mí milí i nemilí :o) A kdybyste to náhodou nevěděli, protože náhody neexistujou, takže to buď víte nebo ne, smích, tak před 227 byla objevena planeta Uran. (Jo a BTW dneska je hrozný datum 13.3.2008, fuj.)



>> BTW rubriku Fuk nebrat vážně, smích, a obzvlášť ráno. <<

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

ahoj, na sny se nedá nic svést, pochází totiž z tebe, vidělas přece Science des Reves...

Anonymní řekl(a)...

nevim jak sem bez téhle informace mohla dodnes přežít, LOL

nebuď rozpolcená :-*

Džína řekl(a)...

Sny sou nejhorší. Dneska sem se vzbudila v noci a začala sem něco hledat v posteli, a nevěděla sem co. Nic sem nenašla, a pak mi došlo, že sem ani nic neztratila, a že se mi to asi jenom zdálo, smích. A paxem čumákovala hodinu, a nemohla usnout.

Anonymní řekl(a)...

jeanuska: hele třeba bys ale něco našla... :D nikdy nevíš, protože kdo nic nehledá, nic nenajde :D a muj dnešní sen je jedna velká demence, ten nebudu ani nikam psát :D

Džína řekl(a)...

to wingsojc: Smích, jenže já sem hledala, a když sem nic nenašla, tak mi právě došlo, že nevim, co bych tam vlastně ztratila. :D

Mamba řekl(a)...

LOL, mně se zase zdává, že ve najdu něco, co ve skutečnosti fakt hledám, a ráno si myslím, že jsem to už našla a mám z toho děsnou radost, LOL, a paxi uvědomím, že to byl jen sen a jsem zase nasraná, že nevím, kde to je, LOL :o)