12. března 2008

Fakmí

Vypadalo to na fajn den... Ale ne.
Mé milé změny nálad, jděte už do hajzlu! Já se o vás neprosím.

LOL, nesnáším hádky, nesnáším nedorozumění, momentálně nesnáším tenhle blog...

Majku, poď mě sakra obejmout, svět je zlej :o(

>> Odhlásit. <<

22:54
Dodatek: Byl tu Majk, je mi líp <3

12 komentářů:

kaača řekl(a)...

a já říkám NEODHLAŠOVAT!!! ;)

Anonymní řekl(a)...

svět neni zlej. zlý jsou lidi.

Mamba řekl(a)...

Svět lidi zahrnuje, metafora :o)

Anonymní řekl(a)...

to jsem přesně čekala, že napíšeš :)

kaača řekl(a)...

já bych chtěla věřit, že svět je takovej, jakej si ho uděláme... de to?!

Mamba řekl(a)...

fairy: Já taky :o)

Džína řekl(a)...

Já sem si dneska udělala hezkej den, tudíž to jde. :)

Mamba řekl(a)...

Džíno, to je fájn :o)

Anonymní řekl(a)...

každej by měl mít svýho Majka..
ps. a fakovat tě nebudu!

Anonymní řekl(a)...

born wrong? try again :)
ale asi to nejde :D

youlinka řekl(a)...

co se ti stalo?

Mamba řekl(a)...

youlinka: Jak řekla fairy, lidi jsou zlí :o)