3. března 2008

Natěšeno

Je pondělí a já už si říkám, aby byl pátek, smích, protože mě o víkendu čeká všechno tohle:

>> Žebřík 2007 << (Kdybyste měli hodný kamarády jako já, šli byste tam taky zadarmo jako já, smích. Díx, Miško.)

>> koncert Shogun Tokugawa, COM@POSED, Abused v Divadle Pod lampou<< (BTW Žuzu, někdy bysme tam měly zajít na nějakou musique třeba v rámci Dnů frankofonie. Myslím, že tam maj bejt dva koncerty: Watcha clan a Les Touffes Krétiennes.)

>> koncert The Dillinger Escape Plan (moje srdcovka), Poison The Well (Majkovo srdcovka), Stolen Babies v Pze v Rock Café <<
(Tohle bude vážně síla, beru si těžký boty pro své vlastní dobro, smích... MOSH!)

No, ne že by toho nebylo málo, ale do pátku je ještě daleko a navíc mě čekaj dva testy, hech, na který ne že bych uměla...

BTW Březen je kulturou přímo nadupanej, se asi s Džůlijou ukulturujeme, smích :o) Nó, ale to bude fajn, né?

No, já si jdu přečíst tu pitomou psychologii, viď...

Žádné komentáře: